Clopotelul a sunat, vestind cel mai probabil faptul ca moartea mea urmeaza.
M-am asezat in banca rugandu-ma ca Iulian sau Corina sa vina langa mine spunandu-i lui Calin ca nu poate sta. Dar cu totii stim vorba "De ceea ce te temi, de aia nu scapi" sau ceva de genul asta, asa ca in clasa au aparut cei 4. I-am vazut pe Sergiu si Cosmin cum s-au asezat impreuna in banca din fata mea, Iulian stand in partea opusa cu iubita lui si Calin, evident, s-a asezat langa mine.Am incercat sa raman cat se poate de calma privind in caiet prefacandu-ma ca invat.
-De cand inveti tu inainte de ora? Era intrebarea lui Cosmin, el, Sergiu si Calin se uitau la mine. Am incercat cat se poate de mult sa-i evit privirea.
-Ahh...n-am avut timp acasa si ahh....am auzit ca dam test...
Dupa inca 10 minute in care profa n-a venit si in care am auzit doar vocea lor, Sergiu si Cosmin s-au intors cu spatele si au inceput sa stea pe telefon.
Calin s-a intors spre mine, daca ma intreaba daca-l plac ma sinucid.
-N-ai de gand sa spui nimic? ma intreaba el.
-Ce sa spun?
-Pai cred ca profa nu mai vine si ma plictisesc, asa ca...spune ceva...
-Nu cred ca am ce.
Dupa 5 minute de liniste, in care eu ca un copil de clasa a doua, scriam diferite chestii pe banca si desenam altele, Calin mi-a luat pixul din mana.
-Da-mi pixul. Spun in soapta, abia reusind sa-mi aud vocea.
-De ce as face-o? Ce ai putea sa-mi faci daca nu ti-l dau? intreaba el cu un ranjet de idiot pe fata.
Am tacut si mi-am luat un alt pix. Cand eram aproape de a-i pune varful pe banca, Calin mi l-a luat din mana.
-Nu-i frumos sa scrii pe banci. Oare ce o sa zica diriginta?
-Nu o sa zica nimic, singurul lucru pe care o intereseaza fiind daca potaia ei e ok.
Diriginta mea are o potaie mica, la care, cred eu, tine mai mult decat la proprii copii. Odata chiar a plecat de la ore pentru ca a uitat sa-si hraneasca javra.
-Ma rog, ai de cand sa-mi dai pixul? intreb eu in timp ce stau cu mana intinsa.
-Da, poate, mai tarziu, candva...
-Hahaha..ce amuzant esti. Am spus, dandu-mi ochii peste cap.
Nu am mai scot alt pix pentru a-l nu-l lua si pe acela, dandu-i satisfactie, pentru ca el si-a dat seama ca ma enerveaza, asa ca o sa stau linistita cu telefonul in mana, cu castile in urechi, fiind atenta la clipurile de pe YouTube.
Calin mi-a scos casca din ureche in mijlocul videoclipului.
-Frate, tu esti dobitoc sau te faci? tip eu, atragand toate privirile spre mine, din fericire toti au fost cu ochii pe mine maxim 5 secunde.
-Usor pisi, ce ai? spune el in timp ce ranjeste ca prostul.
-Nimic, dar lasa-ma o data...am spus in soapta, nu inteleg de ce, eu fiind nervoasa.Am spus-o de parca eram un copil de doi ani certat de ma-sa, si parca nu era de ajuns, am mai lasat si capul in pamant.
Am putut vedea cum Calin isi intoarce privirea spre Iulian zambind si razand putin, Iulian raspunzandu-i la semne cu un facut din ochi.
Ia stai! Vad eu bine? Iulian stie ca-l plac pe Calin, azi ei doi erau tacuti de fata cu Sergiu si Cosmin, iar acum isi fac semne cand sunt nervoasa. Nenorocitul de Iulian i-a spus. Cred ca il omor. Simt cum innebunesc de nervi si cum inima imi bate cu putere.
Calin s-a intors spre mine si a observat ca-l privesc pe idiotul de Iulian.
-De ce te uiti asa la el? Il iubesti? Sa stii ca are iubita, pe Alexandra.
-PE DRACU IL IUBESC! Lasa-ma in pace!
A inceput sa rada, la fel si eu, dar totusi eram nervoasa si simteam lacrimile in ochii mei. Mi-am pus mana pe fata pentru a acoperii ochii. Radeam si plangeam in timp ce eram nervoasa, perfect!
CITEȘTI
Un Tatuaj 🔞
RomanceDaiana, o simpla fata de 18 ani, cu o viata normala de adolescent ajunge sa aiba sentimente pentru o persoana la care ea nu s-ar fi putut astepta niciodata. Acesta carte o să fie una deranjanta pentru unele persoane, dacă ești genul de persoana care...