8:42 A.M Duminică
Pana la urmă am plecat fără nici un răspuns.
Stau în patul meu mic, moale și scârțâitor și privesc tavanul. Am acest pat de când aveam 4 ani, 14 ani, cu același pat, îmi e frică să mă gândesc câți germeni ar fi putut aduna.~~BBZZZ~~BBZZZ~~
📨Iulian 8:43 duminică
I: fă
D: ce vrei?
I: hai în parc
D: ce zici de nu?
I: hai că vin și restul
D: chiar și Călin?
I: de ce nu ar veni? Lol
D: mă rog, hai că vin
I: 😙Vin în parc doar pentru a-l vedea pe Călin. Să văd dacă mai este ursuz sau nu.
Cu ce mă îmbrac? Un tricou, o bluză de trening, balerini și blugi. Nu o să mă îmbrac cum se îmbracă altele prin alte cărți "îmi iau un top roz, o pereche de blugi albi rupți, îmi prind parul într-un coc lejer, îmi iau o jacheta alba, o pereche de pantofi albi și ochelari de soare, și să nu uităm pachetul de țigări și iPhone-ul" să fim serioși... în viața reală, nimeni nu se îmbracă așa..mai ales pentru a ieși în parc, plus, pe cine interesează? Nimeni nu citește 20 de rânduri despre cum te îmbraci.
⚪⚪⚪Ajung în parc. Îl zăresc pe Iulian venind spre mine pe skateboard.
-Ce faaaaci?
-Merg...am spus în timp ce l-am văzut pe Călin stând cu Sergiu și Cosmin pe banca râzând.
-Pot vedea și eu asta.
Ajung în fața băieților.
-Ce faci tu? mă întreabă Cosmin.
-Bi...ne... Am răspuns așa pentru că mă simțeam ciudat, nu știu de ce, nu aveam de ce..
Călin se uita insistent la mine. Probabil de asta.
Am afișat un zâmbet mare și tâmp și m-am așezat pe bancă.
-Mai ai clienți la salonul de tatuaje? Mă întrebase Sergiu în timp ce își aprinse o țigară.
-Trebuie săptămâna viitoare să o tatuez pe Dana...eram cam neatentă, mă uitam în gol, nu știu cum să explic dar nu mă puteam opri din a face asta.
-Dana? Dacă o prinde mă-sa cu tatuaje îi taie pielea cu cuțitul!
Am râs toți de ceea ce a zis Iulian, deși eu nu consider că are dreptate, nici mama nu era de acord ca eu sa am tatuaje sau să le fac altora...„cum și-ar permite o fată înstărita de avocat, cu reputație impecabilă să facă asemenea golănii?"
Si uite că mi-am permis, iar acum nu mă mai poate opri.
Argh! Ceva mi-a fost aruncat în cap și aud râsete.
-Ce faci prințeso, dormi cu ochii deschiși?
Călin se crede amuzant, dar nu e, ieri nici nu voia să ne vorbească și acum face glume.
-Gura idiotule! Cu ce dracu mi-ai dat în cap?
M-am uitat in jos și am văzut o doză de Pepsi nedesfăcută.
-Parca-ti placea Pepsi... așa că ți-am dat, uite, nici nu e desfăcută doza.
-Parca nu erai un tâmpit.
M-am ridicat și am plecat. Simt cum sângele fierbe în mine. Ieri a plecat el, azi plec eu. Îi aud deja pe ceilalți zicând „Haide tu, doar a glumit și el" , „Ce ofticată poți fi" , „Intoarce-te tu odată" . De asemenea îl aud și pe Călin râzând.
CITEȘTI
Un Tatuaj 🔞
RomanceDaiana, o simpla fata de 18 ani, cu o viata normala de adolescent ajunge sa aiba sentimente pentru o persoana la care ea nu s-ar fi putut astepta niciodata. Acesta carte o să fie una deranjanta pentru unele persoane, dacă ești genul de persoana care...