Ajung acasă și închid ușa cu putere, mama nu era acasă deci nu mă putea auzi.
Dau buzna în bucătărie, îmi iau un pahar cu apă, dar rămân cu el în mână, mă uit în gol, iar nu mă pot opri.
Simt ceva groaznic, ca un pumn în stomac, știți cum e să ai fluturi în stomac? Ganditi-va că în loc de fluturi, acum sunt viespi care te înțeapă neîncetat, viermi care îți mănâncă pielea și păienjeni care îți umbla prin stomac cum vor ei.
Îmi vine să vomit și să îmi jupoi pielea de pe mine.
Mă simt dezgustător.
Încep să plâng, dar nu știu de ce.
Băieții au mai făcut glume proaste legate de mine, de multe ori, dar nu mă simțeam niciodată atacată, chiar râdeam și eu de acele glume.
Era legat de Călin, mi-am putut da ușor seama de asta, doar la el mă gândeam. Doar numele lui îmi venea în minte.
Cum m-a putut jigni? De ce l-am făcut idiot și tâmpit? Regret atât de mult că l-am înjurat, dar mai mult că am plecat de acolo. Probabil crede că sunt o fraiera.
De ce mă gândesc la asta? Mă simt ca atunci când ai crush pe un băiat cu care nu ai vorbit mai mult de două ori în viața ta, și faci ceva greșit, și crezi că te consideră o fraieră.
In acest moment nu trebuia să se aplice asta, eu și Călin suntem prieteni de aproape 4 ani, știe multe lucruri penibile despre mine, fie că i le-am spus sau le-a văzut. Mereu l-am considerat fratele meu mai mic.
Oare a făcut asta sa se răzbună pentru că am venit la el acasă și l-am întrebat lucruri deranjante?
Nu mai rezist așa că vomit.
⚪⚪⚪Mă uit la tavan. M-am scufundat cu totul În pat. Incerc sa nu mă mai gândesc la ce s-a întâmplat. Imi e scarba de mine.
Îmi deschid telefonul. Aveam un apel pierdut de la Cosmin, evident... și mesajele de la Iulian și Sergiu.📨 Sergiu 11:32 Duminica
Ce ai avut și tu azi? Cu toții aveți în cap să vă îmbufnați din nimicuri?📨Iulian 10:51 Duminică
Daiana, nu trebuie să fii supărată ... știi și tu prea bine că nu ai de ce să te enervezi pentru unul ca și Călin.Mesajul lui Sergiu mi-a făcut mai mult rău decât bine, dar cel al lui Iulian mi-a salvat starea cu aproape 20%.
Vreau să mă lipsesc de grijile mele, penibile probabil pentru unii, așa că plec la salonul de tatuaje.
Machiajul meu e distrus dar o să plec așa, nu prea mă interesează, cum n-am făcut-o niciodată.
Acolo cel mai probabil era Corina, colega mea, ne-am împrietenit ușor, lucrând împreună și fiind în aceași clasa .
⚪⚪⚪Când intru in salon, un miros de parfum ieftin mi-a distrus legătură mea cu aerul curat de afara făcând să îmi fie și mai rău.
-Ce face pisica mea?
Nu îi dau atenție Corinei punându-mi bluza de trening în cuier.
-Hai mă frate, ce e cu fățuca asta la tine?
-Imi e rău, asta e! am spus aproape țipând la ea.
-Pai și atunci de ce ai mai venit aici?
-De ce miroase așa aici?
-Pai săptămâna trecută un tip super cute și-a făcut programare pentru azi, și a trebuit să mă aranjez, dar a meritat, am numărul lui!!!
-Aha, bine...
-Iesi mai bine afară, aerul de aici nu o să-ți facă deloc bine iubito.
Doamne, cât urăsc când cineva îmi spune "prințesa, pisi, iubito" sau mai știu eu cum...
⚪⚪⚪După 15 minute de stat pe bancă afara îi povestesc Corinei totul.
-E oare ce cred eu că e ? Mă întreabă ea in timp ce își caută ceva în buzunarul pantalonilor.
-Ce să fie?
-N-ai uitat un lucru?
-Ce să uit? Ți-am povestit tot...
-Aha sigur... spune ea chicotind.
Din pantaloni își scoate un pachet de țigări, își aprinde o țigară, iar eu vizibil deranjată mă uit în jos.
-Vad că singura nu vrei să spui, îți place de el. Mi-am dat seama, nu a fost greu.
-De cine să-mi placă?
-De Călin.
-Asa ceva nu se poate.
-Mă rog...cum zici tu...
După ce eu și Corina am mai discutat despre anumite lucruri, mă ridic de pe bancă și plec gândindu-ma la ce a zis legat de Călin.
CITEȘTI
Un Tatuaj 🔞
RomanceDaiana, o simpla fata de 18 ani, cu o viata normala de adolescent ajunge sa aiba sentimente pentru o persoana la care ea nu s-ar fi putut astepta niciodata. Acesta carte o să fie una deranjanta pentru unele persoane, dacă ești genul de persoana care...