Evident că idioatele au căzut în capcană, le-am îmbătat și ne-am bătut joc de ele cum am știut mai bine.
Azi eu și băieții trebuie să ne vedem la Harry&Clark, un local dintr-un cartier rău famat în care ne pierdem timpul destul de mult.
⚪⚪⚪Sunt la 100 de metri distanta de local și deja îl pot auzi pe Sergiu țipând la Iulian să lase telefonul și să fie atent la ce vorbește.
Intru în local și deja mirosul de țigări și băutură ieftina îmi intră în nări, dar sunt obișnuită cu el, atât de obișnuită încât a ajuns să-mi placă la nebunie.
-Yoo...Daia!!! Suntem aici!
Evident că știam unde sunt, stăm mereu la aceeași masă de 3 ani, la perete lângă geam, dar Iulian e prea idiot așa că nu tace din gură.
-Evident că știam unde sunteți, ești idiot?
-Nu, nu sunt. Sunt un geniu, am reușit să o combin pe Alexandra.
-Macar pe ea dacă pe altcineva nu. Spune Sergiu.
-Ia mai taci, bă Călin, tu ce crezi?
-De ce ar trebui sa cred ceva?
-Pentru că e o tipa mișto, e frumoasa, populară și deșteaptă...dăăă..
-Si futută de toată lumea... spun eu râzând gândindu-ma că probabil ei doi o să se despartă în mai puțin de 3 luni.
-E doar un zvon, așa că mai lăsati-ma in pace.
-Ei ți-au spuuuus.... zice Cosmin în timp ce învârte în cafea.
Călin era supărat, am putut vedea asta. Era ușor să ghicești ce simte, se dă de gol ușor. Am aruncat cu o lingura de plastic în el și l-am întrebat:
-Ce-ai pățit vărule? Nu ți-e bine? Ești cam posomorât...
-Nu știu ce mama dracului are, așa a fost de când a venit aici. Mă frate, ce e cu tine? Se pare că și Sergiu a observat, nu doar eu.
-Mă lăsați în pace o dată? N-am chef de interogatoriul vostru. Incepe să mă doară capul.
Iulian îi pune mana pe spate și spune râzând:
-Ce-ai făcut mă? Te-o prins ma-ta cu țigările și te-o bătut și dat afara din casă?
-Vai, ce amuzant ești tu cu glumele tale de clasa a 6-a. Eu plec.
Călin și-a luat geaca și a ieșit din bar trântind ușa după el.
-Mno..ciudat...dar mai important.. cine plătește cafeaua lui? spune Cosmin bătând în masă cu degetul.
Am plătit eu, măcar atât să fac, dacă tot eu l-am făcut să plece.
⚪⚪⚪După inca o jumătate de oră de vorbit cu băieții despre diferite lucruri, precum bani de țigări, tatuaje noi și altele, de Călin nimeni nespunând nimic, decidem sa plecăm.
În drum spre casa mea, am decis sa trec pe la Călin. Am bătut la ușa și mi-a deschis mama lui.
-Buna ziua! Călin este acasă?
-Mi-a spus că vine in jumătate de oră acasă, deci îl poți aștepta în camera lui.
Am intrat în casă, doamna Teodorescu m-a condus până în camera lui.
Călin făcea parte dintr-o familie foarte bogata și cu o reputație impecabilă.
Mama lui mă iubea, spunând că sunt o fata superbă, dar tatăl lui nu, și asta doar din cauza familiei mele. Și părinții mei aveau cea mai mare avere și cea mai buna reputație, dar au divorțat și mama și-a luat un iubit curvar care a profitat de ea, deci până la urmă s-au despărțit și mama s-a apucat de băut, acum nu o mai face, deci e bine... într-un fel.
Camera lui era mare, și pe un perete are o groază de poze cu "cele mai frumoase momente ale vieții".
Apar și eu prin poze, mă simt minunat că am făcut parte din momentele frumoase din viața cuiva.
Parfumul lui se putea simți în toată casa, dar în camera lui era dublu, e și normal.
Laptopul lui era deschis, la fel și Facebook-ul. Ar fi fost greșit să mă uit în mesajele lui, dar am făcut-o, știind prea bine că nu o să-mi spună niciodată ce se întâmplă cu el.
Am apăsat pe 3 conversații în speranța de a găsi ceva.
Prima conversație. (De la cele mai recente la cele mai vechi)📨Sergiu Lupașcu 10:23 Sâmbătă
„Ba, îmi poți spune ce era cu tine azi?"
10:57
„Spune mă secretosule, că deja mă enervezi"📨Voinea Raisa 21:56 Vineri
R: „Matusa a spus că abia așteaptă să te vadă 😙😙"
C: „Si eu abia aștept să vă văd :) much love"Raisa e verișoara lui, e o fata minunată.
📨Anka Anka 13:11 Vineri
"Cf? 😘😘😍😏"
13:56
„helooo"
14:34
"Lumea e plină de îngâmfați 😒👊💪"Îl înțeleg pe Călin de ce nu a răspuns la ultimul mesaj.
Usa s-a deschis și am închis rapid toate conversațiile.
CITEȘTI
Un Tatuaj 🔞
RomanceDaiana, o simpla fata de 18 ani, cu o viata normala de adolescent ajunge sa aiba sentimente pentru o persoana la care ea nu s-ar fi putut astepta niciodata. Acesta carte o să fie una deranjanta pentru unele persoane, dacă ești genul de persoana care...