🎆7🎆

12 3 0
                                    

Luni...este fucking luni.
Trebuie sa merg la liceu, unde este și Călin.
Perfect, nu? Nu.
Sunt pe holul liceului îndreptându-ma cu ghiozdanul meu mare și roșu spre clasa mea.
Când intru in clasă îmi pun ghiozdanul în pupitrul băncii și simt o mâna pe spatele meu.
Mă întorc rapid fiind speriată, nu știu din ce motiv.
Era Corina.
-Ce faci? I-ai spus lui știi tu cine ca-l placi?
-Nu...am răspuns eu fiind derutată de faptul că nu mi-a spus ceva legat de ea prima data.
-Ăh, de ce? Oricum daca îi spui va fi împreună cu tine 100%.
-Mă îndoiesc. Spun eu mai mult pentru mine.
Mă întorc și îl văd pe Iulian, în banca din spatele clasei mâncand  un  sandwich de parca ar fi ținut post negru o săptămâna întreaga înainte de ziua asta.
-Hei, ce faci? Spun eu incercand sa par bine dispusă.
-Mananc.
-Oh...
-I-ai spus lui Căli că-l placi?
-Niciodata nu o să fac asta.
-De ce?
-Pentru că o să treacă repede.... probabil îmi e doar dor să fiu împreună cu cineva și mă agăț de diferite persoane pentru a trece acest sentiment de singuratate.

-Profund.                                                                                                                                                                                                                                                                     

Ies afara cu Iulian  si mergem spre o banca unde erau Sergiu, Cosmin si evident, Calin. Ne-am salutat, nimeni nespunand nimic despre evenimentul care s-a intamplat cand ne-am vazut ultima data. Eu si  Calin am fost foarte tacuti, la fel si Iulian. Cand credeam ca toata conversatia s-a terminat, pentru ca nu mai aveam despre  ce vorbi si ne putem duce in clasa, am fost deranjata de o intrebare cu totul si cu totul neasteptata:

-Daiana, cu cine  o sa stai in banca azi?

Sergiu m-a intrebat asta...nu inteleg de ce...Ce-i pasa lui cu cine stau eu in banca? Oricum el niciodata nu statea cu mine, singurul care o face fiind Iulian sau Cosmin. Cand am vrut sa raspund ca probabil va fi Corina persoana care sta langa mine, altcineva a facut-o inaintea mea:

-Va sta cu mine. Calin a fost cel care a spus asta. Nu-i asa, Daiana? a adaugat el facandu-mi din ochi.

Eram bulversata, Calin a stat langa mine de maxim 2-3 ori. Am dat din cap afirmativ. Stia. Calin stia ca-l plac, astfel nu voia sa stea langa mine sau nu-mi facea cu ochiul. Singura persoana vinovata este ori Iulian ori Corina. Am mintit ca ma duc la baie, cand de fapt eu ma duceam spre clasa mea, unde sigur se afla Corina stand pe telefon. Nu am de gand sa-i spun nimic, trebuie sa vad cum se comporta azi Calin cu mine, ca sa fiu sigura ca nu stie nimic si poate dupa o sa fac scandal.


Un Tatuaj 🔞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum