-Daiana, iarta-ma că te las singura, trebuie sa mă văd urgent cu sora mea, probabil Călin ți-a spus că e însărcinată.
El se va întoarce curând, te deranjează dacă rămâi singură ceva timp?
Fiind speriată ca nu cumva să ma fi văzut că mă uitam în laptopul fiului ei, dar fiind în același timp ușurată ca nu era Călin, abia am putut spune:
-Sunt bine, evident. Am să-l aștept pe Călin cât este nevoie, nu mă deranjează așteptatul.
Abia am putut zambi fără să par stresata.
-Bine draga mea. Te pup!
⚪⚪⚪Doamna Teodorescu este plecată de 10 minute, toată casa este goală. Sunt singura într-o casă imensă. O casă a unor oameni bogați. Foarte bogați.
Evident că nu voi fura nimic din casa prietenului meu.
Nu vă gândiți la ceva nepotrivit.
Încep să mă plimb.
Am deschis ușa spre hol, pereții aveau un tapet portocaliu combinat cu maro cu flori de culoarea somonului pe el.
Am coborât scările, la capătul lor era o masa mică de lemn pictata în negru, iar pe ea era o statuie a unui copil slab de aur... Copilul de aur? Augh..Prea mult timp petrecut printre cocalari.
Toată casa avea culorile: negru, maro, auriu, galben, bej și portocaliu.
În living era o canapea imensă, de culoarea bej.
Pe ea era o pătură de culoarea pielii cu ciucuri, arată așa de confortabil.....
A trecut jumătate de oră de când mă tot plimb prin casă, am găsit sertarul cu lenjeria intima al lui Călin, sertare cu bijuterii, m-aș putea uita în continuare la mesaje, dar mă îndoiesc că as găsi ceva util.
E ora 14, e iarnă, iar peste 3 ore se întunecă, domnul Teodorescu e plecat în delegație momentan, nu ar fi o problemă să mai stau prin casa lui.
⚪⚪⚪
Nu știu cât timp trecut de când sunt în casă și nu a mai venit nimeni.
⚪⚪⚪
Am putut auzi ușa cum se deschide, m-am uitat cine este. Era Călin, nu m-a observat, arăta groaznic, avea părul răvășit. M-am ascuns în așa fel încât să nu mă vadă, pentru a-l putea speria. Cât timp stătea în living pe telefon, am avut timp să mă ascund în dulapul din camera lui.
A intrat în camera.
S-a pus pe scaunul de la birou și și-a deschis laptopul.
Am deschis puțin ușa dulapului fără să fac zgomot, oricum avea căștile în urechi deci nu mă putea auzi.
Am deschis ușa cu putere și am sărit pe el.
Săracele căști.
S-a speriat groaznic.
-Ce mama dracului faci aici? N-ai casă?
-Mai taci pizdo, alții i-ar mulțumi lui Dumnezeu să mă găsească noaptea la ei acasă fără să fiu chemată.
Apropo vreau 10 lei înapoi, ți-am plătit cafeaua.
-Esti o scorpie! Ce cauți aici? Da-te jos de pe mine!
Ne-am ridicat de jos. Cu greu...dar am făcut-o.
-Am venit sa vad ce faci.
-Sarind pe oameni nu o să afli.
-Sau poate că da.
-Pleaca!
-Nu! O să plec când îmi spui ce era cu tine azi.
-Parca venisei din alt motiv.
-Mă rog... Miroși ca naiba, pe unde ai umblat?
M-am pus pe patul lui calma, am putut citi pe față lui că era surprins de cât de calmă eram.
-Stiu ai mei că ești aici? M-a întrebat Călin gesticulând ca un părinte ce își ceartă copilul de 4 ani.
-Mama ta da. Apropo, îți naște mătușa.
-Stiu, dar tu de unde naiba ai aflat?
-Mama ta spune multe lucruri interesante.
-E ora 7 (p.m.), pleacă acasă, e târziu.
-Tarziu? Ma rog..Mama e obișnuită, probabil crede că sunt la Sergiu acum.
-Nu aveam nimic, eram doar iritat. Așa că te rog, pleacă, sunt mort de oboseala și nu am chef de nimeni.
-Vrei să-mi spui că am venit până aici degeaba? Și te-am așteptat pentru nimic?
-Da.
CITEȘTI
Un Tatuaj 🔞
RomansaDaiana, o simpla fata de 18 ani, cu o viata normala de adolescent ajunge sa aiba sentimente pentru o persoana la care ea nu s-ar fi putut astepta niciodata. Acesta carte o să fie una deranjanta pentru unele persoane, dacă ești genul de persoana care...