S-a sunat de pauza. Cand m-am ridicat din banca, Calin vine, imi atinge spatele.
-Hei, poate vii si tu pe afara. A spus el.
Zambea, avea unul dintre cele mai frumoase zambete . Nu mai simteam nevoia de a ma duce la Iulian si sa-l strang de gat, nu inteleg de ce, si mai ales de ce mi-am schimbat starea atat de repede.
Si eu zambeam, am stat 5 minute in clasa doar uitandu-ma pe tavan, eram fericita, simteam cum inima imi arde.
Vreau sa ies afara, sa merg la banca si sa stau cu baietii, vreau sa-l vad pe Calin si sa-i aud vocea. Imi face foarte mult bine.
-Hei, vii afara la ceilalti? Intrebarea perfecta la momentul perfect. Iulian ma intrebase. Nu eram furioasa pe el.
-Evident.
Banca "noastra" se poate vedea de la geamul holului si din obisnuinta mereu ma uitam pe acel geam. Asa ca am facut si de data asta.
I-am putut vedea pe Cosmin si Sergiu stand pe banca, iar in fata lor in picioare era Calin, am zambit instant, dar langa el era cineva, am recunoscut-o din prima, era Gloria, fata cu care am fost in gimnaziu, care mi-a facut viata amara batandu-si joc de mine din cauza situatiei de acasa pe care am avut-o si o am. A fost impreuna cu Calin in clasa a 9-a, m-am revoltat putin atunci, dar dupa, nu prea mi-a mai pasat, dupa 6 luni s-au despartit si nu au mai tinut legatura, iar acum o vad cum il imbratiseaza si saruta pe obraz. M-am simtit ca si cum cineva mi-a dat un pumn in piept.
M-am intors in fuga pentru a putea ajunge la baie la timp, m-am lovit de Iulian care era in spatele meu. L-am putut auzi cum ma striga.
Cand am ajuns in baie, primul lucru pe care l-am facut a fost sa vomit. Puteam simti pana si plamanii cum imi ies afara. Mereu cand nu mai pot suporta ceva, vomit. Nu va imaginati cum a fost cand au divortat ai mei.
Dupa ce am dat tot afara m-am sprijinit de perete, am simtit lacrimile cum imi umplu ochii. Dar in acelasi timp am auzit niste tocuri, era Nina, fost mea cea mai buna prietena a mea.
-Daiana? Ce naiba faci aici? Esti ok? a spus ea in timp ce s-a asezat in genunchi langa mine.
-Nu am nimic, spun eu in timp ce lacrimile curgeau fara oprire.
-Ma duc sa-ti aduc niste servetele.
-AM ZIS CA NU AM NIMIC!
Nina a plecat, macar acum nu-mi sta nimeni pe cap. E stupid. Chiar plang in baie pentru ca baiatul pe care-l iubesc s-a impacat cu fosta? E ca o poveste pe care ti-o spune o fata de 12 ani suparata pe viata. Dar pe cine pacalesc? In fiecare noapte ma gandesc la el, il vreau langa mine, vreau sa-l pot strange in brate cu toata puterea si sa-i spun cat de mult il iubesc.
Am auzit cum usa s-a deschis, era Nina cu servetelele, desi eu i-am zis ca nu trebuia, ma rog, zis e mult spus. I-am povestit tot. Am auzit clopotelul, semn ca trebuia sa ma intorc in clasa. Ochii nu mai erau rosii, cel putin nu atat de tare.
In fata usii clasei era Iulian, m-a prins de mana si ne-am dus in alta parte unde nu prea erau oameni.
-Ai fugit din cauza Gloriei, nu?
-Tu ce crezi?
-Nu sunt impreuna, cel putin nu cred...nu l-am intrebat, toata pauza am stat in fata clasei asteptandu-te pe tine.
-Nu?! Nu sunt impreuna?! Atunci de ce dintr-o data isi vorbesc si se saruta? Ah, stai, incerci sa te prefaci ca-ti pasa? Crezi ca nu mi-ai dat seama ca tu i-ai spus ca-l plac? am zis eu aproape tipand.
L-am lasat pe Iulian acolo si m-am indreptat spre clasa.
M-am asezat in banca, Calin era inca langa mine, ma mir cum de nu s-a mutat in alt loc. Si-a intors capul spre mine, m-a privit lung, dar dupa trist isi intoarce capul in directia opusa.
Doamna Stroia, (profesoara luata de toti peste picior) a intrat in clasa. Evident ca si de data asta nimeni din clasa nu era atent la ea, ci la barfe sau telefoane. Asa ca eu, ca orice adolescent normal, mi-am scos telefonul si am deschis aplicatia iubita de toti, Instagram. Era totul ok pana cand simt o intepatura pe picior. Era Calin cu un pix in mana, evident, pixul meu, si ce facea cu el? Mi-l baga in picior.
-Poti sa incetezi? il intreb eu vizibil deranjata.
-De ce n-ai venit afara?
-Ma durea capul...si acum ma doare. Dar de ce? Era ceva important pentru care sa ies afara sau ce?
-Ah, nu, nu cred.
-Asa credeam si eu, iar acum, lasa-ma in pace, por favor.
Dupa jumatate de ora in care nici el, nici eu nu am spus nimic, decid sa fac cea mai proasta si nesubtila chestie, naiba stie din ce motiv:
-Te-ai impacat cu Gloria? il intreb eu. Iulian mi-a spus ca v-a vazut impreuna.
Inima imi bate groaznic de repede.
-Poate...ca da...ca nu...
-Termina cu prostiile si raspunde-mi.
Calin a inceput sa rada.
-Ce ai? Esti geloasa sau ce?
-Tampitule.
CITEȘTI
Un Tatuaj 🔞
RomanceDaiana, o simpla fata de 18 ani, cu o viata normala de adolescent ajunge sa aiba sentimente pentru o persoana la care ea nu s-ar fi putut astepta niciodata. Acesta carte o să fie una deranjanta pentru unele persoane, dacă ești genul de persoana care...