NOORA: Hej, Even. Wiem, że pewnie nie masz ochoty teraz z nikim rozmawiać, ale chciałam tylko zapytać, jak się czujesz?
EVEN: A jak mam się czuć? Mój chłopak całował się ze swoim najlepszym przyjacielem, Noora.
NOORA: Gdybym wiedziała, że Isak ci nie powiedział to nawet bym o tym nie wspomniała w komentarzu, przepraszam.
NOORA: Wiem, że to okropnie brzmi, ale ty sam początkowo nie chciałeś wiedzieć. I byłoby lepiej, gdyby tak zostało.
EVEN: Nie uważasz, że nie powinnaś wypowiadać się na ten temat? Przepraszam, ale ty wcale nie jesteś lepsza od Isaka.
NOORA: Rozumiem, że jesteś zły, ale nie mów czegoś, czego później możesz bardzo żałować, Even.
EVEN: Zaczęłaś umawiać się z facetem, w którym była zakochana twoja przyjaciółka. Uważasz, że masz prawo do wypowiadania się na temat, co byłoby lepsze?
NOORA: Czyli nie żałujesz, że się dowiedziałeś o tym wszystkim?
EVEN: Żałuję, z każdą minutą coraz bardziej i bardziej.
EVEN: Nie zmienia to jednak tego, że nawet najgorsza prawda jest lepsza od ciągłych kłamstw.NOORA: Wybaczysz Isakowi?
EVEN: A czy ty wybaczyłabyś Williamowi, gdyby teraz się okazało, że będąc z tobą w związku całował się z Vilde?
NOORA: To są dwie, zupełnie różne sytuacje, Even. Ogarnij się.
NOORA: Poza tym, nie zapominaj o tym, co wydarzyło się między mną, Williamem oraz jego bratem.
NOORA: Chyba wiesz, co zrobił William.
EVEN: Tak, chciał cię rzucić i wyjechać do Londynu, ale tego nie zrobił.
EVEN: Ja nie popełnię tego błędu.
NOORA: Jesteś zraniony i ja to rozumiem, ale proszę, nie mów takich rzeczy, szczególnie pod wpływem emocji.
NOORA: Przecież kochasz Isaka.
EVEN: Ale nie wiem, czy on kocha mnie.
EVEN: I to boli, ok?
EVEN: A teraz przepraszam, ale jestem zajęty.
NOORA: Tylko nie rób żadnych głupot, Even. Trzymaj się x
EVEN: Noora?
NOORA: Hmm?
EVEN: Przepraszam za to, co napisałem.
NOORA: Wszystko doskonale rozumiem, nie martw się tym. Odpocznij i przemyśl wszystko na spokojnie, tylko o to proszę.
EVEN: Tak zrobię.
~~~
wróciłam, jeju
przepraszam przepraszam przepraszam 😩
CZYTASZ
I NEED YOU | EVAK | "i love you" sequel
Fanfiction«dear isak, i'm now sitting at the place where we first met and thinking about you. it's soon 21:21. i want to tell you a thousand things. i'm sorry for scaring you. i'm sorry i hurt you. i'm sorry for not telling you i'm bipolar. i was scared of lo...