*POV LISA*
•'Lou? Lou waar ben je? Lou?' Bang ben ik. Bang zit ik in een hoekje. Alles wat me dierbaar was, nee is, is afgenomen.
Louis. Dion. Pap en mam. En mijn biologische ouders. Mijn eigen ouders. En de rest van One Direction.
Nu zit ik hier. In een hoekje. Zonder ramen. Louis aan de andere kant. De jongens aan de andere kant. En ik? Hier.
Plots wordt de deur opengebroken en zie ik iets. Een dier. Nee, een wolf. Zo groot of groter als ik ben! Angstig kruip ik in een hoekje. Maar dan, precies op díe plek, zie je een teken. Dezelfde als eerder...•
Met een luide bonk val ik op de grond. Ik open mijn ogen en zie dat ik naast het bed ben beland, en een bezorgde Louis mij aankijkt.
'Gaat het? Je schreeuwde en het volgende moment lag je op de grond.'
Nee alles gaat perfect, denk ik bij mezelf. Ik sta op en ga weer liggen.
'Lisa, waarom ben je zo afstandelijk tegenover mij?' Ik antwoord niet, net zoals de afgelopen 2 uur sinds we in bed liggen.
'Waarom vertel je gewoon niets?' vraag ik bot terug, dat wordt gevolgd door een zucht. Ik voel hoe iemand zich omdraait.
'Heb je ooit een geheim gehad? Een geheim dat je niet mocht vertellen en wat je toch deed? En dat geheim werd doorverteld en je was machteloos?' ik hoor gewoon de... de... hopeloosheid in zijn stem.
Ik draai me langzaam om, en kijk in de heldere ogen waarop ik verliefd ben geworden. Langzaam knik ik.
'Dat heb ik. En ik wil dat het niet nog eens gebeurd. Ik hoop dat je me begrijpt?' Ik moet zijn keuzes accepteren. Ik knik alweer en ga tegen hem aanliggen. Ik sluit mijn ogen en val in een diepe slaap.
'Sunny morning. Wakey Wakey.' ik sla wild om me heen, maar raak niets. Daarna draai ik me weer om en ga verliggen. Maar nee, die persoon laat me niet met rust. En volgens mij begint dit een ritueel te worden.
Ja, mijn dekens worden van mijn warme lichaam getrokken.
Boos sla ik om me heen, wat weinig effect geeft. Helaas..
Ik sta op, loop naar de douche en knal de deur achter me dicht.
Snel droog ik me af, en wat blijkt: ik ben mijn kleren vergeten. Ik sla mezelf mentaal en met een handdoek stevig om mee heen sprint ik naar de kamer.
'Sexy hoor.' hoor ik opeens en ik draai me geschrokken om. Louis staat in de deuropening toe te kijken.
Ik voel mezelf knalrood worden. Snel sprint ik naar Louis' kast en trek daar het eerste beste setje uit. Ik sprint weer terug naar de badkamer en kleed me razendsnel om. Yep, new record. Best trots op mezelf.
'Wat te eten? Er is niets te eten.' ik zucht diep, en pak dan maar een appel. 'Ehh, jawel. We hadden eten. Niall miste het en at het allemaal vannacht op.' Ik probeer mijn wenkbrauw op te trekken, maar dat mislukt. 'Waarom 's nachts?' 'Daar had hij zin in.' Lekker logisch Harry. Echt waar.
Nee.
Stop met in jezelf te denken Lisa. Oké, is goed. Je doet het nog steeds. Ja, stop dan. Oké, doeg. Doeg.
Ik zucht en laat me met een pof op de bank vallen. Ik zap, maar er is niets te vinden. Teleurgesteld zet ik de tv uit, en ga ik naar boven.
Heel charmant val ik op Louis' bed en sluit ik mijn ogen. Niet voor lang, helaas. Louis is de sfeerverpester van mijn mooie dag, nouja wakker slaapdroom.
********************************
klein hoofdstukje, ik kon het niet laten. omfg bijn 1,8 readers ik hou echt serieus van jullie! omgomgomgomg
ik space 'm helemaal..
oke ik ga doegdag xxx
lots of love,
jullie superninjaaaahhh xxx
JE LEEST
The secret behind his smile (ft. Louis Tomlinson) ✔
Fanfiction[please don't read] Ik ben Lisa Terrins, en zoals bij elke tiener staat mijn leven op z'n kop! Ik verhuis naar Engeland, Londen precies. Ik ontmoet One Direction. Maar er gebeuren rare dingen met mij, mijn familie en One Direction. Ik weet niet waar...