-Vakna Sky! Hör jag plötsligt mamma skrika ifrån nedervåningen.Jag var ingen morgon människa direkt så jag var alltid seg på morgonen. Men jag tvingade mig själv upp ifrån sängen. Jag sträckte försiktigt på mig innan nån plötsligt knackade på min dörr. Jag vände mig om och såg mamma kika in. Hon log emot mig o jag log tillbaka.
-Du vet att du ska börja den nya skolan om en timme va? Sa hon lugnt.
-VA?! Utbrast jag medan jag snabbt sprang in i badrummet för att ta en snabb dusch.
Jag tog snabbt av mig mina kläder o hoppade in i duschen. Denna gång fick jag ta en snabb dusch för att hinna med min morgon rutin.
* * *
När jag var klar gick jag in till mitt rum igen o klädde på mig. Jag satte på mig ett par svarta jeans o en vit hoodie med adidas tryck på. Jag sminkade mig snabbt och sedan tog jag min mobil och gick ner. När jag gick in i köket satt mamma där o drack sitt vanliga morgon kaffe. När hon såg att jag kom in log hon.
-Jag måste till jobbet snart. Sa hon o log.
Jag nickade som svar och gick sedan till kylskåpet. Jag fixade ordning en macka o satte mig mittemot mamma. Jag började äta o kolla igenom mina sociala medier.
-Jag kommer hem sent idag.. riktigt sent. Sa hon men en rynka i pannan.
Jag kollade mot henne och nickade svagt. Hon vet att jag inte gillar att vara hemma själv och speciellt inte nu när vi nyss flyttat. Varför jag inte gillade att vara själv var mest vad som hände i Sverige. Vi flyttade hit till Dallas för att komma bort från pappa. När vi bodde i Sverige drack han bara o skadade oss, så vi valde därför att starta ett nytt liv.
-Allt kommer och gå bra gumman.. Sa hon medan hon reste på sig för att gå. Innan hon gick ut utanför dörren gav hon mig en lätt kyss på pannan.
Jag hörde dörren stängas bakom mig. Jag hade ätit klart så jag gick upp till mitt rum igen. Vi skulle börja skolan om 15 min och de tog ungefär 5 min att gå från mitt hus till skolan. Jag bestämde mig för att gå lite tidigare för att inte vara sen. Så jag satte på mig min jacka o mina Nike skor. Jag kollade igenom min mobil snabbt innan jag gick. Jag låste dörren bakom mig och började sakta gå med musik i öronen.
* * *
När jag var framme var de inte så mycket folk vilket jag tyckte var rätt så skönt. Skolorna här var så mycket större än dem i Sverige. Jag gick in i skolan o kollade mig omkring. Jag såg en skylt där det stod "PRINCIPAL" så jag gick emot dörren och knackade försiktigt. Jag hörde fotsteg emot dörren o lika snabbt öppnades den. Där stod en gammal man, han log när han såg mig o gav mig ett täcken på att jag skulle sätta mig. Jag klev in o jag kollade runt i rummet.
-Can i help You with something? Frågade han.
-Yea, Im new here. Svarade jag o log.
-Oh, you must be Sky Leadsson? Frågade han med ett litet ledande.
Jag nickade till svar o tyckte de mesta var stelt. Han sträckte fram en nyckel o lite böcker till mig. Han gav mig även en karta över hela skolan så att jag skulle hitta till allt.
-Nice to meet You Sky and hope You Will Have a great time here. Sa han lugnt.
-Nice to meet You to Sir and Thanks! Sa jag o gick ut ur rummet.
Nu var de mer elever o ingen hade märkt mig än vilket var riktigt skönt. Jag började leta efter mitt skåp och efter ett tag hittade jag de. Jag låste upp och la in alla mina böcker. Jag kollade på schemat jag fått och såg att jag skulle gå till sal 351. Jag stängde skåpet och låste de. När jag vände mig om såg jag ett kille gäng som var RIKTIGT snygga. De såg ut som bad boys.. när de kom närmare kollade alla på dem. Jag vek bort blicken för att inte få ögonkontakt med någon av dem. Men då såg jag en hand som tryckte mot skåpet brevid mig. Jag vände mig om och där stod en utav dem skit snygga killarna. Jag var helt chockad o han märkte de så han flinade.
-Hi, You are new right? Sa han med ett ett flin som lekte på hans läppar.
Jag nickade stelt tillbaka, då han tog ett steg närmare mig. En tystnad upphörs och det ända man kan höra är elever som små pratar i bakgrunden. Jag är dock fokuserad på hand ansikte. Brunt hår och blåa ögon.. jawline kan man lugnt säga att han har och hand läppar.. Tf tänker jag på? Jag kommer tillbaka till verkligheten och inser att jag glor.. kul.
-Can You move? Sa jag bara spontant.
Han skrattade tyst men flyttade inte på sig. Jag gick under hans arm o skulle precis gå då han greppade min arm hårt. Jag tittar på han med en frågande blick. Hans grepp blev lösare så jag ryckte bort min hand. Han bet sig på läppen o kollade på min kropp. Jag blev äcklad o gick bara där ifrån.
————————————————————————Så första kapitlet vad tycks? Jag är inte bra alls haha, men hoppas ni verkligen gillar de o jag ska uppdatera så ofta jag bara kan❤️
YOU ARE READING
Fuckboy
Teen FictionSky Leadsson flyttar med sin mamma till Dallas i Texas. Sky får starta ett helt nytt liv. En dag när hon möter skolans Fuck Boy förändras allt.. Han gör allt i sin makt för att få ligga med Sky men till slut visade sig nått som chockade båda.. {Min...