Sky's perspektiv
Jag känner igen den mörka rösten men är det verkligen han? Han står i skuggan så jag kan inte direkt se om det är han. Jag kollar frågandes ner när personen plötsligt rör sig emot månljuset. Såklart är det Nate som står där nere med ett flin på läpparna. Jag suckar och är påväg att stänga fönstret igen men hinner inte stänga helt då han ropar mitt namn.
-What? Försöker jag ropa så tyst jag kan då jag inte vill väcka mamma.
-Come down, I wanna show u something. Sa han tillbaka.
Tror han verkligen att jag kommer följa med honom? Så dum är jag inte gubben. Jag skrattade för mig själv och skakade raskt på mitt huvud. Han suckade och ett flin prydde mina läppar.
-Come on, get ur pretty ass down here or I'll show up at the front door.
Jag spärrade upp ögonen och skakade på huvudet. Inte en chans att han gör det. Han kan väl inte bara väcka min mamma? Denna killa kan vara så jobbig ibland. Jag står fortfarande där och kollar ner på honom. Funderar fortfarande om jag borde följa med eller inte. Varför har han så lätt för sig, han vinner typ hela tiden. Jag suckar och klättar försiktigt ner för stegen som står lutad emot huset. Jag kan känna Nates blick överallt och jag känner mig ganska obekväm. Det är ganska varmt här för att vara mitt i natten. När jag kommer fram till honom ler han ett svagt leende.
-I like ur outfit.
Jag kollar förvirrande ner på mina kläder och ser att jag har ett par korta mjukis shorts och ett linne. Jag kanske borde ha tänkt på vad jag skulle ha haft på mig. Jag känner mig genast obekväm igen och försöker och dölja så mycket det går. Han rullar på ögonen och börjar ta av sig sin hoodie.
-I already like u in that outfit but here u go. Han flinade och räckte fram sin hoodie.
Jag log lite och tog emot den. Det var en svart Vans hoodie och gud den luktade gott. Killparfym är det bästa jag vet haha. Han började o gå emot som motorcykel och jag gick tyst bakom. Han gav mig sin extra hjälp och jag satte på mig den. Han satte sig och jag kollade tveksamt på honom. Denna kille kör verkligen inte snällt och han tänker nog inte göra det nu heller. Jag suckade bara och satte mig bakom honom. Han startade och började åka. Vinden var sval och det var skönt att åka. Dock var det i en super fart och jag tror jag höll på att dö. Jag var tvungen att hålla om honom då jag är för ung för att dö. Man kunde känna hans vältränade mage igenom han vita t-shirt. Han körde igenom staden och lamporna lös hit och dit. Han körde ut på en väg som ledde ut ifrån staden. Efter ett tag var vi uppe på en massa berg. Han parkerade vid en liten stuga och vi båda gick av. Jag tog av mig hjälmen och gav den till honom. När jag vände mig om trodde jag inte mina ögon. Ljusen ifrån Dallas var som en dröm. Det lös upp i hela staden och här o där kunde man se bilar åka. Husen såg så små ut härifrån och allt jag kunde tänka mig var wow. Det var så vackert. Jag stod tyst och försökte ta in varje detalj.
-It's pretty huh?
Jag nickade som svar. Jag kunde knappt prata för att utsikten var så fin. Jag log för mig själv. Varför hade Nate skolans bad boy tagit mig hit? Nate stod bredvid mig lika tyst och kollade ut.
-Why did u bring me here?
Han sa inget vilket fick mig att kolla på honom.
-How many girls have u had fun with here?
Orden bara sprutade ut och jag blev lite chockad själv. Men vad skulle jag kunna göra nu? Han kollade lite chockad på mig vilket fick mig att flina.
-You're actually the first person.
Jag kollade lika chockad på honom. Var jag verkligen den första personen som han hade tagit med hit? Varför just mig liksom. Jag menar detta ställe skulle kunna vinna vilken tjejs hjärta som helst. Det är även en perfekt plats för lite kul. Han kollade in i mina ögon och jag in i hans. Han kom närmare mig och la sina händer på mina höfter. Han tryckte försiktig mig närmare honom. Han log ett varmt leende och hela jag blev varm.
-Sky, u drive me crazy. Han bet sig läppen och granskade mig noga.
Jag stod tyst och lät honom styra över momentet. Han granskade varenda liten detalj på mitt ansikte. Vi står så nära att vi andas varandras luft. Han ler ett stort leende innan han pressar sina läppar emot mina. Hela jag exploderar. Jag kysser tillbaka och vi båda ler.
-I'm sorry for everything I've done. Sometimes I really can be a dickhead. Sa han efter kyssen.
Jag skrattade generat och kollade ner i backen. Denna killen gör mig galen. Är vi något eller vad är det som händer. Jag måste få veta..
-Nate?
-Yea?
-What are we?
Han kollade frågandes på mig. Sedan nickade han och desamma gjorde jag. Han förstod nu vad jag menade.
-Sky...
———————
Vet att jag aldrig uppdaterar men ja förlåt. Sorry för ett kort kapitel jag vet nt riktigt vad jag ska skriva haha. Men ska iaf försöka uppdatera mer. Tack för att ni läser och det är verkligen chockande att se att set faktiskt är många som läser. Tusen tack ❤️
YOU ARE READING
Fuckboy
Teen FictionSky Leadsson flyttar med sin mamma till Dallas i Texas. Sky får starta ett helt nytt liv. En dag när hon möter skolans Fuck Boy förändras allt.. Han gör allt i sin makt för att få ligga med Sky men till slut visade sig nått som chockade båda.. {Min...