Lunch äntligen! Min mage skriker efter mat Jag och Stella lämna våra böcker i våra skåp och vi styr våra steg emot matsalen. När vi kommer in igenom portarna hör vi många elever som pratar. Idag serverades köttbullar och potatis. Jag tar lagomt mycket mat och lägger upp de på tallriken. Jag blickar över matsalen och ser ett bord i mitten. Där sitter Nate och hans polare. Bredvid Nate sitter nån tjej och hennes vänner. Jag blickar över matsalen igen och ser ett litet bord vid hörnet. Jag styr mina steg emot bordet med Stella tät bakom mig. Vi sätter oss bredvid varandra och börjar äta.-Do U like someone? Sa jag flinandes emot Stella.
-Umm.. Not Really. Sa hon blygt.
-Tell me. Sa jag skrattandes.
-Lucas.. Sa hon o man märkte en röd färg sprida sig på hennes kinder.
-Witch Lucas? Sa jag förvirrad.
Hon hann inte att svara innan jag typ fick en upplysning och kom på vilken Lucas hon menade.
-Ohhhh Lucas Isycans!? Sa jag och vickade på ögonbrynen.
Hon skrattade svagt. Jag förstår varför hon gillar honom. Han har brunt hår, gröna ögon, muskulös, och inte med i Nate's gäng.
Jag vet inte hur han är som person då jag inte har träffat honom. Jag har bara sett han lite då och då. Varje gång han har gått förbi så säger alltid Stella "Thats Lucas". Så jag har nog lite koll ändå.
Plötsligt från ingenstans hör man människor skratta jätte högt. Allas blickar vänds till bordet i mitten. Såklart är de Nate och dem. De sitter och skrattar åt en utav tjejerna sitter där helt blöt. Hon ser väldigt sur ut.. Hon reser sig hastigt upp och går iväg. De andra sitter fortfarande där och skrattar. Jag kollat på Nate som snabbt får ögonkontakt med mig. Han slutar att skratta och han läppar formas till ett stort flin istället. Jag bryter ögonkontakten och koller istället på Stella.-Stella come. Sa jag och reste mig upp.
Hon svarade inte utan följde efter lydigt. Vi lämnade våra brickor och jag styrde mina steg emot toaletten med Stella bakom mig. När vi kommer in ser vi tjejen som var helt blöt. Hon kollar sig i spegeln o när hon får syn på oss vänder hon sig emot oss. Man ser att hon har gråtit..
-Are u ok? Sa jag tyst.
-Umm Yeah.. Sa hon som att inget hade hänt.
Hon tar upp en ny tröja som låg i hennes väska. Det är en vinröd t-shirt.
-What happend? Sa Stella.
-Nothing.. Sa hon och gick in i en utan toaletterna.
Jag kollade på Stella som kollade tvekandes på mig. En kort stund senare kommer hon ut igen. Hon e ombytt denna gång.
-Are u guys still in here? Sa hon och borstade håret snabbt.
Både jag och Stella nickade sakta. Varför har alltid dessa "populära" tjejer med värsta smink settet med sig till skolan?
-What happend? Sa Stella ännu en gång.
Hon kollade på mig o Stella med en otydlig blick. Hon suckade och kollade ner i backen.
-They Said that i was fat.. and Tiffany who is My "best friend" just poured water over me.. Sa hon tyst.
Mina ögonbryn for upp till himlen och jag kollar chockat på henne. Hon säger ingenting utan bara står där helt tyst. Jag kollar på Stella snabbt som verkar ha samma reaktion som mig. Jag kollar tillbaks emot tjejen som skakar snabbt på huvudet och sätter på ett fake smile.
-Umm I need to go. Sa hon snabbt och tog upp sin väska för att gå.
-WAIT! Sa jag snabbt.
Hon kollade lite chockat på mig.
-Name? Sa jag snabbt.
Nu såg hon ännu mer chockad ut. Hon funderade en stund om hon ville svara eller inte.
-Cleo. Sa hon och lämnade mig o Stella kvar i toaletten.
Nate's perspektiv:
Alla runt bordet bara skrattar åt vad som just hände. Tiffany var ju bara tvungen att hälla de där glaset med vatten över henne. Alla kallade henne fet, ful o äcklig. Asså vad fan är deras problem liksom? Vänta vad är det jag tänker? Haha de e självklart att hon förtjänade de eller? Jag vaknar upp ur mitt tänkande över att Tiffany sitter o skakar min arm. Jag vänder blicken emot henne med en liten "vad" blick.
-So.. What do You do on fridag night? Sa hon flinades.
-Well.. Nothing i guess. Sa jag flinades tillbaka.
-Then.. We can be together. Sa hon.
Jag skrattade svagt och nickade. Hon gav mig ett flin och vände sedan sig emot hennes vänner. Plötsligt sätter nån sig framför Tiffany och jag ser att det är Cleo. Hon har bytt om igen. Alla blir tysta och hon blickar över alla, en efter en.
-What? Sa hon irriterat.
Ingen svarade utan kollade bara på henne. Hon suckade och reste sig upp. Hon tog brickan och drog. Om jag ska vara ärlig är hon ganska snygg. Visst alla utav mina polare har legat med henne så varför vi "mobbar" henne är en bra fråga. Det bara blev så. Jag reser mig upp och lämnar brickan. När vi kommer ut ur matsalen ser jag Sky sitta med Stella på en bänk. De sitter o pratar. Jag skulle precis gå emot dem men hinner inte lågt innan nån drar i min arm. Jag blickar bak o ser Tiffany så där med ett flin. Jag nickar och vi styr våra steg emot städskrubben. Jag stänger dörren bakom mig och låser den snabbt. Hon är av med kläderna snabbt och hon kysser mig överallt. Från att bara kyssas till att grovhångla, ja det tog 5 sek. Jag la mina händer stadigt på hennes midja och började kyssa henne på halsen. Jag drog av mig byxorna en bit och ni kan fattar ju vad som hände sen.
När jag känner mig klar sätter jag på mig kläderna igen.
- What the hell are u doing? Sa hon.
Jag flinade bara och gick ut. När jag kommer ut krockar jag i nån. Personen faller emot marken med en duns. Jag kollar ner och ser att det är Sky.
- Oh I'm sorry. Sa jag tyst.
YOU ARE READING
Fuckboy
Teen FictionSky Leadsson flyttar med sin mamma till Dallas i Texas. Sky får starta ett helt nytt liv. En dag när hon möter skolans Fuck Boy förändras allt.. Han gör allt i sin makt för att få ligga med Sky men till slut visade sig nått som chockade båda.. {Min...