Jag lämnade killen bakom mig o fortsatte bara att gå mot mitt klassrum. När jag kom fram så var alla elever utanför o väntade på att läraren skulle komma. Jag tog upp min mobil och kollade på klockan, hon stod på 09:07. Precis när jag lagt ner mobilen kom vår lärare. De var en ganska ung kille runt 25 kanske? Alla gick in o jag stod kvar vid dörröppningen då jag inte visste vart jag skulle sitta. När läraren såg mig så gav han mig ett litet leende.-You must be Sky Leadsson? Sa han och gick fram till mig.
Jag nickade o kollade runt i klass rummet. Allas blickar var på mig vilket jag hatade. Han harklade sig o jag vände då huvudet mot honom igen.
-I'm Tom, your Math teacher! Sa han glatt
Jag kollade på honom o nickade svagt. Jag förstår inte varför han blev så glad?
-CLASS! This is our new student Sky! Han pekade på mig o alla kollade på mig.
-Take a sit there! Sa han och pekade på en ledig bänk brevid en tjej.
-Thanks! Sa jag tyst o gick till min plats.
Jag kunde se hur killarna kollade på extra på mig medans alla tjejer vara vek bort blicken. Jag försökte att ignorera de så mycket som möjligt. Jag satte mig snabbt på min plats o kollade fram mot läraren som började snabbt o prata. Jag sneglade lite då och då mot tjejen som satt brevid mig. Hon var blond o hade havsblåa ögon. Hon såg riktigt söt ut.
-Hi, Stella. Sa hon o vände sig om medan hon sträckte fram sin hand.
-Sky.. Sa jag och tog vänligt emot hennes hand.
-Yeah, I Know. Sa hon medan hon skrattade lågt.
Hela lektionen satt jag o Stella o pratade så mycket vi kunde när läraren inte såg på.
Hon var verkligen trevlig. Jag fick veta att hon bara bodde 5 min bort ifrån mitt hus och att hon hade en store bror och en mamma o en pappa. Hon berättade om sina intressen osv. Hon gillade att Dansa och att rita.Lektionen gick långsamt framåt men tillslut var den över. Alla elever rusade ut ur klassrummet men jag o Stella tog de lugnt. De visades sig att vi hade skåpen brevid varandra vilket var riktigt bra. När vi kom fram vid skåpen låste jag upp och la in matte böckerna. När jag vände mig om kom den där skit snygga killen emot oss. Han hade ett stort flin på läpparna. När han kom fram lutade han sig mot skåpet brevid.
-Okey? Let's try again. My name is Nate. Sa han o vände huvudet emot mig.
Jag nickade som svar och kollade bara frågandes på honom. Hur kan en människa vara sågär snygg? Gosh.. Han hade på sig en hoodie precis som jag fast hans var grå. Han hade ett par svarta jeans som satt perfekt på hans ben. Inte förs nu inser jag att jag står och stirrar.
-Um, and u are? Sa han o flinade.
-Why would i tell u? Sa jag men lät inte kaxig på tornen alls.
Han skrattade lågt för sig själv innan han djupt kollade in i mina ögon. Hans så perfekta ögon..
-Omy.. Please it's just a name?! Sa han o lät lite irriterad.
-And? Sa jag bara o vände huvudet mot Stella.
Hon bara stod där helt chockad. Jag skrattade lite lågt över hur rolig hon såg ut när hon bara stod där och stirrade. Jag knackade löst på hennes axel då hon vaknade till liv igen. Hon kollade förvirrande på både mig o Nate. Jag skrattade och drog med Stella där ifrån men som vanligt hör jag steg bakom mig. Jag vände mig om o ser en förvirrad Nate. Han bara skakar på huvudet o skrattar smått.
-Ok, Princess.. Sa han eroniskt o skrattade.
Jag suckar och vänder mig om för att gå ännu en gång.
-Just tell me your name and i Will leave u alone. Sa han o flinade.
Jag svarade inte utan bara stod där o tvekade.
-Sky. Sa jag utan att vända mig om.
Han flinade och gick iväg. Jag kollade på Stella som såg helt förvånad ut.
-Y-y-You are talking to one of the school hotties!!!!!! Nästan skrek hon o hoppade runt.
-What? What do u mean "on of the school hotties"? Sa jag förvirrad.
-Oh come on! Nate is the Leader of the group! He's soooo Good looking! Sa hon o skuttade runt.
-Calm Down Stella! Sa jag då jag insåg att alla runt omkring oss kollade konstigt på oss.
-But be careful we Don't want u to get hurt. Sa hon lite ledsen.
-Pffhhaha What?! Are u serious?! Sa jag o skrattade högt.
-What? Sa Stella tveksamt.
-He's an idiot. I'll never fall in love with a guy like him. Sa jag med en "duh" röst.
-Are u sure? Sa hon och vickade på ögonbrynen.
Jag rullade med ögonen o gav henne en "jag är helt seriös" blick. Vi gick mot vår nästa lektion som började om 5 min. Vi kom fram o läraren hade redan öppnat. Vi satte oss längst bak o började lyssna då vår lärare hade börjat lektionen.
YOU ARE READING
Fuckboy
Teen FictionSky Leadsson flyttar med sin mamma till Dallas i Texas. Sky får starta ett helt nytt liv. En dag när hon möter skolans Fuck Boy förändras allt.. Han gör allt i sin makt för att få ligga med Sky men till slut visade sig nått som chockade båda.. {Min...