Bu bolumu bana destek olan arkadaşlara itilaf ediyorum.SenaKarahanli EmineGundogdu57 Eyllakmak8sila5507 kitty12vini gelsin ve diğer arkadaşlara 'da gelsin.
bulutlarinprensesi körebe kitabına bakarmısımız.
" Bir gün benden şikayet ettiğin ne varsa özleyeceksin."Gerçekten sevmişsen birini, gitse bile kıyamazsın...
En büyük hakaretleri hak eder, en derin nefretleri hak eder ama kıyamazsın.
Ne desem hak eder ama tek kelime etmeye elvermez için ne, susarsın.En kötüsüde ne biliyor musun?
Üzüldüğünü görsen canın yanar, mutluluğunu görsen kahrolursun...
İşte ben seni öyle sevdim 'ki, anlayamazsın beni ama sen beni hiç sevmedin.
Bu gün pazartesi ve okuların bitmesine son bir hafta kaldı ve ben bu sabah alarm çalmadan kalktım, hata alarm bir saat kala kalktım. İlk işim rutin işlerimi yapıp dolabın karşısına geçtim ve siyah dar paça ve beyaz yuvarlak yaka t-shirt , kot ceket ve beyaz spor ayakkabı da kapının girişine koydum.
Sonra saçlarımı düzleştirdim ve hafif makyaj yaptım ve sonra aynadan kendime baktım ve bu benmiyim vaybe makyaj insanı bu kadar güzeleştiriyor aman her neyse ben bu gün Beyazıt 'a aşkımı ilan etcem fark etirmez ve bu gün benden mutlumusu varmı. Aynanın karşısında sırıtırken birden odamın kapısı açıldı annem bir bana bakıp bir aynaya bakıyordu ve yine soru sormaya başladı.
" Kız kine süslendin ben den habersiz sevgilimi yaptın hemen doğru söyle."Evet anne sevgili damadına süslendim yani gelecek teki kocam olacak inşallah ve tabi ilk sevgilim olsun da tabiki de böyle söylemedim yoksa bacaklarımı kırar manzalah ya daha evlenmeden sakat kalıcam aman allah korusun .
"Hiç anne müdür ve öğretmenler diyor ki üstünüz başınız temiz olsun okulun son haftaları ya belki birileri gelecek'miş ondan yani yoksa ben o kadar üşengeçim anne sen de biliyorsun yoksa ben hiç böyle yapıyormuyum hıh hıh." Galiba annem yedi oh yırtım desene bu işi de atlattım ve
kaldı sadece Beyazıt 'la konuşmam var inşallah oda iyi geçer . "Böyle sivil niye giydin okulla böylemi gidilir kızım üstün nerde?" Ahan anladı ve sıçtı ağzıma ne yapcam düşün ecrem düşün hih buldum ."Sivil giyebiliriz anne müdür fark etmez dedi yeter ki temiz olun dedi bide okul ünüformam kirli onun için giymedim." İnşallah inanır bunuda inanmasa bacakların bu sefer tamamen kırılacak ya bu günlerde hep yalan söylüyorum inşallah yalanlar öğrenmezler yoksa ben biterim ya bu işimi haledim her şeyi yoluna sokcam allahım lütfen bana yardım et."İyi tamam hadi kahvaltı ya ondan sonra marş okula hadi biraz dan servis gelir zaten."Annemi takip edip kahvaltı yaptım ve sonra annem ve babamın yanakların 'dan öpüp ayakkabımıda giydim ve çantamı da aldıktan sonra, dışarı çıktım servisi beklerken Beyazıt baktım ama yoktu galiba erken gitmiş olmalı aman neyse okulda görürüm ve sonunda servis geldi ,cam köşeye oturdum çantamdan ,kulaklık çıkartıp telefona taktım ve okula gidene kadar müzik dinledim. Sonun 'da geldik servisten hemen inince Beyazıt'a baktım okulun bahçeşin'de yoktu nerde acaba ve bir den arkamı dönmemle birisine çarpmam bir oldu. Kafamı kaldırdım ve Beyazıt'a çarpmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Minik Aşklar Kenti. #Wattys2018
ChickLitTek iki aşık değil bu kitapta mutlu ,acı ,aşk , ceza büşürü şey var ya sonu mutlu bitecek yada mutsuz acıklı birşeyle bitecek okumadan bilemeyiz. Bir insana aşık olursun ya. Işte bende böyle bir şey oldu, ama benim tektaraf aşkı. Sevdiğim kişiyi ba...