7 Bölüm

21 11 26
                                    

~~~~~~ ' Bts : fake love'~~~~~~~~

"Sadece gülmeyi dene."

~~~~~~~~~~~~~Yazardan ~~~~~~~~~~~~~

Rüya yerde acı çekişirken babası hala acımasız bir şekilde dövüyor. Artık bu acının ya bitmesini istyor yada artık bu dünyadan ebediyen yok olmak istyor. Kızını yerde acı çekerken karşısına oturmuş sigara ve içki içiyordu. Bu adam ne zaman bu kadar acımasız oldu? Öz kızını küçük ken her şeyden koruyordu şimdi ne oldu? Niye böyle yapıyor? Niye canından sakladığı kızını her gün öldüresiye dövüyor? Baya aklımızda soru işaretler kaldı .

En sonunda yerden kalkıp evden çıktı. Sokakta bir sarhoş gibi yürüyor. Cani hiç bu kadar yanmamıştı. Bir binanın önüne geldi kapı açık olduğu içeri girdi. Yukarı çıkarken kendini zor taşıyan bedeni biran önce Berk'in kollarına bırakmak istiyordu. Zile bastı bekledi ve bekledi en sonunda kapı açıldı ve kendini o sıcak bedene bıraktı.

O acılar sanki birer birer vücuduna işlemiş gibi ayakta durmayı çalışıyor. Rüya evden çıktıktan sonra babası eve geri gelir. Bütün odalara girer ama bir türlü Rüya'yi bulamaz ve sinirden masanın üstünde biten içki şişeleri duvara fırlatmaya başladı. Atığı her şişe param parça oluyor aynı bir kalbin parçalanması. Bir kalp bu kadar kolay mı parçalanıyor? Sinirden evde bütün kırılcak ne var ne yok kırmaya başladı.

Rüya, Berk'in sıcak kollarında uyurken babası onu arkasından çevirdiği oyunları nasıl haledecek bilmiyordu. Bir oyun ne kadar sürerdiki? Elbet yakında kokusu çıkar. En sonunda durdu ve direk merdivenlere çıktı. Bir odaya girdi, sanki bir şey arıyordu, bütün odayı darma duman yaptı. Galiba istediğini buldu...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



~~~~~~~~~~'Ecrem ağzından '~~~~~~~~~

Bu gün okulun son günü, karnelerimizi alacağız. Zaten ne alcamı biliyordum sadece bir kağıt parçası için okula gitcem. Bu sıcak yataktan hiç kalkmak istemiyorum. Sağolsun melis sayesinde o güzel uykumun içine etti. Ağlayarak yataktan kalktım resmen.

"Ecrem daha kalkmadınmı? "

"Kalktım melis. Geliyorum."

"Tamam . Biraz çabuk ol."

Yataktan kalkıp rutin işlerim için lavaboya girdim. Dalapın karşısına geçtim ne giycem diye, ancak ne giyicem hiç bilmiyorum? Birazdaha karıştırdım ve bitane elbise seçtim. Siyah mini bir elbise az bir şey dekolte onun altına siyah ince bant topuklu ayakkabı çanta almak istemedim. Elbiseyi giyip makyaj masasına oturdum, rimel, rikint, az birşey anlık dahabir şeye gerek yok birde hafif kırmızı ruj sürdüm şimdi tamam oldu. Bir saçlarım kaldı hemen saçlarımı lüle haline getirdim. Son kez aynaya baktım olmuştu.

 Son kez aynaya baktım olmuştu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
    Bir Minik Aşklar Kenti. #Wattys2018                             Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin