Kapak tasarımı yapan canım JojoYaynevi çok teşekkür ederim iyki varsin canım herşey için çokk teşekkür ederim ❤❤
Yine sabah oldu. Dün gece ağlayarak uyuya kalmışım o kadar yorgunum ki yataktan hiç kalmak istemiyorum san ki üstümden tır geçmiş gibi hissediyorum. Yorganı başıma kadar çekmiştim ki annem odaya daldı yine.
"Ecrem kızım hazırlan gidiyoruz hadi"
"Nereye anne? "
"3 hafta babanın yurt dışında işleri var yüzden yurtdışına gitceğiz. Hazırlan baban gitmiş ken bizde gidelim hadi hazırlan akşama ilk uçakla gidiyoruz."
"Anne ben gelmesem hem baş başa tatil yapmış olursunuz ?"
"Hayır ecrem! Seni evde tek bırakamayız beraber gidiyoruz"
"Anne tek kalmam pınar ablaya giderim lütfen "
"Pınar ablanlar Beyazıt'ın yanına gidiyor o yüzden kalk yataktan"
Annemi ikna edemedim bir de babam da deneyim belki babam kabul eder . Annem gidince hemen yataktan kalkıp üstümü değiştirip babamı aramaya başladım ve son olarak oturma odasında girdim. Babam oturmuş televizyon izliyordu, sesizce arkasına geçip boynuna sarıldım ve yanağına kocaman öpücük bıraktım. Yaninda oturdum masum masum babama baktım şimdi de şirince konuşma vakti yaşasın kötülük."Nasılsın babaların bir tanesi"
"İyi prenses sen nasılsın "
"İyiyim baba sana bir şey diycektim ama kızma tamamı"
"Tamam kızmıcam söyle prenses "
"Ş....şey ben sizinle ben gelmesem siz baş başa tatil yapsanız olmazmı "
"Niye kızım tatil yapmak istemiyormusun "
"Baba senle annem kaç senedir düzgün tatil yapamıyorsunuz yaa ondan ben sizi düşündüm de siz baş başa tatil yapın"
"Seni nerde bırakcağız prenses?"
"Ben evde kalırım büyüdüm artık baba!"
"Hayır evde tek kalamazsın dur bir bakayım bir arkadaşım var orda kalırmısın onada söyliyim ne dersin prenses?"
"Ben tanımadığım evde nasıl kalım baba ?"
"Senin yaşında bir kızları var. Onunla iyi anlaşırsın prenses iyi birisi kafa dengin. Biz zaten sizi tanıştırmayı düşünüyorduk "
"Tamam ozaman baba "
"O zaman sen bavulunu hazırla sonra kahvaltıya bende arkadaşımı arıcam "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Minik Aşklar Kenti. #Wattys2018
أدب نسائيTek iki aşık değil bu kitapta mutlu ,acı ,aşk , ceza büşürü şey var ya sonu mutlu bitecek yada mutsuz acıklı birşeyle bitecek okumadan bilemeyiz. Bir insana aşık olursun ya. Işte bende böyle bir şey oldu, ama benim tektaraf aşkı. Sevdiğim kişiyi ba...