"Yüzündeki gülümseme solarsa bütün dünya solar..."
~~~~~~~~~~'Melis'in ağzından '~~~~~~~~~~~~~
Banyodan çıkıp üstümü giyip Ecrem'in yanına gitmek için odadan çıkıp karşıdaki odanın kapısını çaldım,'Gir' diye ses gelince odaya girdim. Yatakta uzanmiştı kapıyı kapatım. Yatağa üstüne oturdum. Ne yapsak diye düşündüm ve aklıma doğruluk ve casaret mi oynu aklıma geldi.
'Ecrem bir oyun oynayalım mı? '
'Ne oynu?'
'Doğruluk mu ,cesaretlik mi oynu. Oynuyakmı istersen oynamaya biliriz?'
'Olur oynuyak ama ilk ben baslicam? '
'Tamam hadi başla.'
'Casaretlik mi doğruluk mu hangisi?'
'Doğruluk tabiki.'
'O zaman soru geliyor :)'
'Hiç sevdiğin biri oldumu?'
'Hımm... evet bir kez oldu.'
'Kim peki?'
'Sıra bende soru sormak bir soruya bir cevap canım.'
'Iyi tamam sor hadi.'
'Doğruluk mu cesaretlik mi?'
'Hımm... Doğruluk olsun.'
'Ilk ne zaman aşık oldun?'
'Güzel soru. Ama çok uzun hikaye.?
'Olsun zamanımız çok var nasıl olsa.'
'Tamam anlatcam ama sende anlatcaksın tamamı?'
'Tamam hadi anlat.'
'Sözümü fazla kesme tamamı?'
'Tamam'
[İşte başlıyoz bir aşka yada bir acıyamı desek!:)]
'Biz daha o evimize yeni taşınmıştık. Babamın işi için ben hiç gelmek istemiyordum. Orda arkadaşlarım vardı ama burda hiç yoktu. Arkadaşlarımda Arkadaşlarımdan ayrı kalmak istemiyorum ve yurtta kalmak istiyordum ama ne annem ne de babam izin vermedi bende o yüzden kalamadım. Hatta orda bir çıktığım çocuk vardı. Onula çok güzel bir ilişkim vardı ama buraya gelince bir süre sonra aramız da soğuma oldu nedense sonra ışte hiç meşaj atmamaya başladı en sonunda ayrılalım dedi ben şok içinde onu dinledim ve son sözü söyleyip telefonu kapatı . İki üç gün sonra ardım numara kulanılmıyormuş bunu duyunca ikinci şoka girdim. Kaç gün ağladım annemlerden gizli sonra internette yakın arkadaşım olan kızla fotoğrafları görünce artık anladım ne o sevdiğim çocuk nede arkaşım benim arkamdan çevirdiği dolaplar baktım ordaki arkadaşlarım beni umursamayınca bende numaramı değiştirdim. Onu ilk okula başladığımdan beri görüyordum. Tam altı sene aynı okulda okuyorduk, dörde giderken bana çıkma teklifi etti bende o zamanlar ona aşıktım evet dedim. İki sene olacaktı çıkalı sonrası ışte başta anlattığım gibi ışte sonra buraya geldim 7 sınıfta burda okucaktım başka okulda bir sene okucaktım sonra babamın işi tam kesin olursa kendimize bir ev alacaktık şimdilik kirada oturuyorduk babamın işi olunca kendimize bir ev bakmaya başladık....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Minik Aşklar Kenti. #Wattys2018
ChickLitTek iki aşık değil bu kitapta mutlu ,acı ,aşk , ceza büşürü şey var ya sonu mutlu bitecek yada mutsuz acıklı birşeyle bitecek okumadan bilemeyiz. Bir insana aşık olursun ya. Işte bende böyle bir şey oldu, ama benim tektaraf aşkı. Sevdiğim kişiyi ba...