-Kochanyyyy!- wrzasnęła Kate widząc Jamesa.
-Skarbieee! - odkrzyknął chłopak.
Dziewczyna podbiegła do niego i przytuliła z całej siły, a on odwdzięczył się buziakiem w policzek.
-Ledwo zdążyłaś, jeszcze minuta, a by nam odjechał - weszli do autobusu, o którym była mowa, bo właśnie podjechał.
James był przyjacielem Kate od kołyski. Większość osób uważa, że są parą, a im to nie przeszkadza, choć tak naprawdę nie łączy ich nic więcej prócz silnej przyjaźni. Jak łatwo można oceniać, kiedy się kogoś nie zna. Są postrzegani jako pewne siebie osoby, a tak naprawdę boją się. Boją się ludzi. Boją się, że inni będą ich oceniać, dlatego ukrywają swoją orientację. Kate ma w szkole reputację puszczalskiej, a to tylko dlatego, że sama te plotki rozpowiedziała. Natomias James uważany jest za gościa, który może mieć każdą dziewczynę. Prawda jest taka, że on nigdy nie poderwał ani jedenj dziewczyny, zwłaszcza ostatnio, w liceum, bo od pewnego czasu jest w szczęśliwym, ale ukrywanym związku ze swoim chłopakiem.
Gdy już wysiedli pod szkołą i weszli do środka, jak zwykle podążali w stronę swoich szafek. Po drodze zaczepił ich Franco.-Ty znowu z nią? - spytał wyraźnie niezadowolony z obecności Kate.
-Ale znalazłeś sobie zazdrośnika. Powtarzam, jesteśmy tylko przyjaciółmi - odparła dziewczyna przewracając oczami.
*Lekcja biologii*
- Dzień dobry, usiądźcie. Zanim zaczniemy zajęcia, mam dla was nowinę. Od dzisiaj do waszej klasy będzie chodziła nowa uczennica - na ostatnie dwa słowa profesora Kate mimowolnie przygryzła wargę. - Nie wsydź się, chodź tutaj i przedstaw się wszytskim.
Na środku klasy stanęła średniego wzrostu dziewczyna, o szarych oczach i czarnych, krótkich włosach z burgundowymi pasemkami. Ubrana była w ciemną bluzkę, spodnie moro i kruczoczarne, sznurowane buty za kostkę. Całość robiła niesamowite wrażenie, jednak największą uwagę przykuł srebrny kolczyk w jej nosie.- Cześć...- zaczęła nieśmiało - nazywam się Amy, Amy White.
********
Witajcie, wstęp ma już kilku czytelników, zobaczę ile osób zachęciłam do kontynuacji. W tym rozdziale trochę lepiej poznaliśmy główną bohaterkę, mam nadzieję, że się podobało❤️
CZYTASZ
Kolejna Ofiara
VampireAmy nie żyje. Kto będzie następny? Kim będzie Kolejna Ofiara? ¡Akcja zaczyna się już w 7 rozdziale! Opowiadanie lekkie nie jest, pokazuje trudną sytuację życiową i to jak wszystko z pozoru wydaje się proste. Zapraszam wytrwałych!!! #89 miejsce w ka...