4. Conflictul

81 8 2
                                    

Din perspectiva lui Minho

Nu dormisem toata noaptea. Ce facusem? Aveam sa ii stric viitorul cu siguranta. Ea nici nu isi da seama de puterile pe care le are. Va trebui sa o invat sa le foloseasca. Se vede de la o posta ca e vrajitoare. Cand am privit-o prima data, am stiut din prima ca are puteri. Nu am putut sa imi controlez setea, iar asta spune multe. Ea e aleasa mea, desi ii voi strica viitorul. Dar o iubesc. Nu stiu cum.

Ca de obicei, ceilalti s-au trezit inaintea ei. Am urmarit-o pe Krystal pana a iesit din camera si am intrat pe furis la Rose. Ca de obicei, dormea dusa. Era asa draguta si linistita cand dormea. O fiinta asa pura, cu puteri magnifice. Pentru a o putea privi mai bine, m-am asezat usor langa ea, am tras plapuma peste noi si am luat-o in brate, iar fara sa imi dau seama, am adormit.

Din perspectiva lui Rose

Razele caldute si jucause ale soarelui imi mangaiau usor chipul adormit. Nu voiam sa deschid ochii, deoarece stateam bine. Simteam ca cineva ma tinea in brate, desi acel cineva era rece ca gheata. Am deschis repede ochii, dandu-mi seama ca acea persoana atat de rece era Minho. Nu putea fi altcineva. I-am privit chipul. Era asa de linistit cand dormea, incat nici nu puteai sa iti inchipui vreodata ca ascunde un lucru atat de intunecat. I-am ciufulit usor parul, zambind fericita. Acesta m-a strans si mai tare in brate, razand prin somn. Era asa dragalas. I-am luat capul intre palme si i-am dat un pupic scurt pe buze. Normal ca acesta a deschis ochii repede, privindu-ma cateva secunde si sarutandu-ma mai apoi, apasat si cu pofta. Cand ne-am desprins din sarut, am coborat din pat, intinzandu-mi mainile in aer.
Eu: Ma duc la shaormeria de la coltul strazii. Vrei sa iti iau ceva?
Minho: Hai ca vin si eu.

Mai intai, ne-am facut rutina si ne-am schimbat, fiecare in camerele noastre, i-am salutat pe ceilalti care erau in living si am iesit din curte, tinandu-ne de mana si razand. Din nou, Mikka era in fata shaormeriei, iar Minho, vazandu-l, m-a strans tare de mana, vanandu-l din priviri. Mikka se indrepta spre noi, rotindu-si capul.
Minho: Ia te uita, vechiul meu prieten Mikka. Cat sa fi trecut? 10? 15 ani? spune ironic
Mikka: Vampirasul razboinic ai anilor 40 s-a intors. Ce mai omori de data aceasta? spune furios.

Acestia incepura la scurt timp sa se certe. Deodata, pentru cateva secunde, totul se facuse negru, dar cat ai clipi, ma aflam in desert. Minho era la cativa metri mai incolo.
Minho: Nu te speria. Totul va fi bine. Te invat ceva. Daca voi fi in pericol, intinde mana spre dusman si gandeste-te ca tot ce vrei sa faci e sa il inlaturi. Daca ajungi cumva la mine, pune mana pe mine si gandeste-te ca vrei sa ajungi in curte.

Nu stiam ce vrea sa spuna, desi un lucru era sigur: aveam sa ii ascult sfatul cu sfintenie. Un vant puternic se porni, facandu-ma sa imi acopar ochii, pentru a nu lasa nisipul sa intre. Am vazut o pereche de aripi uriase si negre ca smoala. Semana cu un inger, dar unul rau. Cand i-am vazut chipul, mi-am dat seama ca era chiar Mikka si m-am speriat.

La scurt timp, incepu batalia. Minho se apara, dar miscarile lui Mikka erau mult mai brutale si mai puternice, fiind de 5 ori mai mare decat Minho. Deodata, mi-am adus aminte de vorbele lui Minho, mi-am indreptat mana spre Mikka si dupa ce m-am gandit profund la ce imi spusese Minho, Mikka a cazut la pamant. Eram uimita si mi-am privit speriata mainile. Minho era ranit. Am vrut sa ma apropii, dar cand sa inaintez, Mikka s-a ridicat furios. Cu inca o miscare brutala a mainii, l-am doborat din nou. M-am dus repede spre Minho, l-am luat in spate si m-am gandit ca vreau sa ajung cu orice pret inapoi acasa. Din nou, imaginea se facu neagra, dar la scurt timp, ne aflam in curte. L-am pus pe Minho jos. Urla de durere. Era zgariat pana in carne.
Minho: Se va reface singura. Sunt vampir. spune printre suspine.

L-am luat din nou in spate si l-am dus in casa. Ceilalti, au ramas uimiti. L-am dus pe Minho in living, iar Krystal voia sa aduca trusa medicala, dar i-am facut semn ca nu trebuie
Hyoyeon: Esti nebuna?! Cum sa nu fie nevoie?!

Atunci, am inceput sa le povestesc. Acestea se uitau la mine, dar nu ma credeau.
Taemin: E adevarat, fetelor. spune si isi arata ochii galbeni.
Fetele s-au speriat si au vrut sa iasa din casa, dar le-am oprit, spunandu-le ca nimeni nu avea sa le faca rau.

Pana seara, Minho era refacut. Deoarece era tarziu, am decis sa ne culcam, nu inainte de a-mi primi sarutul de noapte buna de la iubitul meu. Nu am adormit usor. Ma gandeam la ceea ce facusem. Ce era cu mine? Ce eram cu adevarat?

Heii. Am revenit destul de repede, datorita unui prieten care mi-a dat cateva idei. Porecla lui este Mikka si este un baiat super de treaba, care m-a innebunit toata ziua ca vrea next. Imi pare rau ca este scurt. Ma voi revansa. Pe data viitoaree❤️

Dangerous Secret (SHINee's Minho& Blackpink's Rose)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum