6. Jay

60 7 0
                                    

Din perspectiva lui Rose

Trecuse deja o saptamana. Eu si Krystal faceam progrese mari si le speriam pe fete din ce in ce mai tare. Eu si Minho stam non stop impreuna si chiar ne intelegem super bine. Jay, prietenul meu cel mai bun, ma suna pe videocall in fiecare seara si ne distram foarte tare. In seara aceasta, mi-a spus ca se pregateste de ceva important, dar insista ca e o surpriza, asa ca nu am mai intrebat, chiar daca muream de curiozitate.

Din perspectiva lui Jay

Eram in aeroportul din Bucuresti. Urma sa ii fac o surpriza prietenei mele cele mai bune, Rose. Imi era dor de ea si ai mei mi-au facut cadou un bilet de avion pana in Dubai, iar de acolo aveam sa merg cu taxiul pana in Abu Dhabi. Am vorbit inclusiv cu tatal lui Rose, pentru a afla adresa.

Zborul a durat 4 ore 30. Eram foarte emotionat. Cand am iesit din avion, o briza calda mi-a ravasit parul blond, pe care l-am asezat, trecandu-mi o mana prin el. Dupa ce am luat bagajele, am iesit din aeroport si am luat un taxi. I-am dat adresa soferului, iar acesta a pornit cu viteza. Eram uimit de ceea ce vedeam si eram foarte incantat de cadoul parintilor mei. Ii bateam prea mult la cap. Ma atasasem mult de Rose, pentru ca e singura care chiar m-a ajutat cand aveam nevoie. Sper ca surpriza avea sa mearga cu bine.

Dupa aproximativ o ora si 10 minute, eram in Abu Dhabi. Am platit taxiul, mi-am luat bagajele si am aruncat o privire asupra vilei. Cum era noapte, am sunat la usa, asteptand ca cineva sa deschida, desi probabil dormeau cu totii. Spre surprinderea mea, Hyoyeon a deschis usa.
Hyoyeon: Jay?!

Din perspectiva lui Rose

Hyoyeon: Jay?!
Am auzit-o pe Hyoyeon strigand numele lui Jay. Nu stiam ce se intamplase. Am deschis usa camerei mele si i-am vazut pe toti, in fata usii. S-au intors spre mine cu totii, eu ramanand putin surprinsa. Dupa ce s-au dat la o parte, am vazut o silueta cunoscuta. Cand m-am uitat mai bine, l-am vazut pe Jay, stand chiar in fata mea.
Jay: Nu ai de gand sa ma imbratisezi? spune razand.

O lacrima mi-a curs pe obraz, in timp ce alergam spre el, luandu-l in brate si strangandu-l puternic. Imi fusese foarte dor de el, iar acum era chiar langa mine. Eram foarte fericita. Am decis ca dormea cu mine si Krystal in camera, deoarece mai aveam singurul pat liber. L-am ajutat cu bagajele si am adormit pana a doua zi.

Dimineata

M-am trezit devreme. Credeam ca sunt prima, dar ma inselasem. Minho se trezise si el. L-am sarutat si ne-am dus impreuna pana la Baqala, pentru a cumpara lapte, cipsuri si suc. Cand ne-am intors acasa, il vedem pe Jay in curte.
Eu: Hey, Jay. Ai dormit bine?
Jay: Daa. Am dormit super. Voi unde ati fost?
Minho: Pana la magazin.
Jay: Rose, poti veni cu mine din nou la magazin? Chiar voiam sa imi cumpar niste biscuiti.
Eu: Sigur. Haide.

Minho a intrat in casa, iar eu si Jay am plecat din nou la Baqala. Dar ce sa vezi? Cand sa intram, il vedem pe Mikka. Ma speriasem putin, dar mi-am adus aminte ca il puteam dobori usor daca se intampla ceva.
Mikka: Oh, Rosey. Ce mai face vrajitoarea mea?
Eu: Rosey ii spui lui ma-ta. Si nu sunt vrajitoarea ta.
Mikka: Nai vedem noi. Si el? Cine e?
Jay: Te intereseaza?
Mikka: Oh, alt baiat rau. Nu e bine. Treci pe la shaormeria de pe colt, iti fac cinste. Poate nu o sa mai fii asa rau.
Eu: Ia-o-n seama ta, Mikail.

Acesta ramase uimit. Se uita la mine, stand locului si privindu-ma. A dat sa plece, dar l-am prins de brat si i-am spus incet:
Eu: Nu trebuia sa faci ce ai facut. Te putea ajuta. Ati fost ca fratii. Nu merita toate astea. Gandeste-te bine la ce am spus si nu te mai da in stambă.

I-am dat drumul la brat, iar acesta a plecat socat. Jay inca se uita la mine, fiind foarte confuz.
Eu: Nu trebuie sa iti explic, Jay. E o poveste lunga si nu ma priveste.

Am stat tacuti si l-am lasat sa isi aleaga biscuitii. Am iesit din micutul magazin si am intrat in casa. Ceilalti erau in living, uitandu-se la un film. Dupa ce i-am povestit toata intamplarea lui Minho, acesta ramasese la fel de uimit. Exact ca Mikka. Se vedea ca Minho era trist, asa ca m-am dus langa el, cu gand sa il calmez. I-am luat mana in a mea si i-am pus capul pe umarul meu, ciufulindu-i parul usor.

Toata seara, am continuat sa ne uitam la filme. Era ora 00:00, cand de afara, s-a auzit o bubuitura. Mergem repede la geam si vedem ca blocul din fata casei, izbucnise in flacari. Am luat-o pe Krystal si am iesit din casa. Ne-am unit puterile si am stins blocul. Jay se uita la noi uimit, iar eu ma simteam vinovata.
Jay: Rose... Esti... Vrajitoare?!

VA URMA...

Am revenit cu capitol nou. Sper sa va placa, avand in vedere ca e un capitol scurt si destul de plictisitor. Pe data viitoare❤️

Dangerous Secret (SHINee's Minho& Blackpink's Rose)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum