Mikka pov.
Noaptea trecuta m-am impacat cu Minho. Aveam nevoie de prieteni, fiindca ma simteam total singur. Aveam momente cand stateam intr-un colt al camerei si plangeam cu orele, gandindu-ma ce m-a facut sa il urasc atat de tare pe Minho. Niciodata, insa, nu am reusit sa imi dau seama ce aveam de fapt cu el. Poate ca il uram pentru ca lui nu ii ieseau aripi din spate? Sau poate... Ii voiam o parte din puteri?
Aici voiam de fapt sa ajung. Tot timpul m-am gandit cum ar fi sa creez ceva ce nimeni nu a mai reusit, vazut, auzit sau gandit vreodata. Vreau sa iau o parte din puterile lui Minho, pentru a deveni semipur. Cum pot face asta? Cad de comun acord cu Minho, ma musca si magia e facuta.
Eu: Minho, vreau sa discutam ceva
Minho: Spune. E totul in regula?
Eu: Chiar mai bine de atat. In sfarsit am prieteni, dupa atatea decenii. Nu pot sa cred.
Minho: Imi pare bine si mie sa te am inapoi. Ar trebui sa dam o petrecere. Ce spui?
Eu: Suna bine. Dar e ceva ce vreau sa discutam.
Minho: Te ascult.
Eu: Toti anii m-am gandit la ceva. La ceva ce ne-ar ajuta pe amandoi. Stiu sigur ca va functiona. Simt asta pana in maduva oaselor. Tot ce trebuie sa faci e sa ma musti. O parte din puterile tale imi vor veni mie, iar eu la randul meu iti voi transforma din puterile mele. Ce spui? Devenim impreuna invincibili?
Minho: Mikail, chiar crezi ca va merge? Si eu m-am gandit mereu sa imi amestec vampirismul cu altceva. Dar chiar crezi ca e posibil?
Eu: Nu vom sti pana nu vom incerca. Ii adunam pe ceilalti si le spunem.
Minho: Ok. De acord!A fost mai usor decat speram. Se pare ca Minho se schimbase mult in tot acest timp. Din persoana extrem de incapatanata si dificila, devenise extrem de matur, ceea ce e mai mult decat perfect. Aveam de gand sa le spunem celorlalti, asa ca ne-am dus sa ii adunam. Minho, bineinteles ca s-a dus la Rose in camera.
Rose pov.
Stateam intinsa, privind tavanul alb, in timp ce Krystal butona telefonul, scriind mii de mesaje. Tasta foarte repede, iar sunetele scoase de telefon ma enervau la culme. Nu puteam sa gandesc limpede. Deodata, usa se deschide, iar in camera isi face aparitia Minho, zambindu-mi si venind repede spre mine, trantindu-se langa mine pe pat. M-a luat in brate, iar eu mi-am pus capul pe pieptul lui, jucandu-ma cu o suvita din parul lui moale.
Minho: Trebuie sa vorbim. spune soptind
Eu: E totul in ordine?Atunci, incepe sa ne povesteasca mie si lui Krystal de ceea ce il rugase Mikka. Aveau de gand sa devina semipuri. Nu mai auzisem sa reuseasca cineva vreodata. Nu am fost de acord la inceput, dar am hotarat sa vad ce se va intampla.
Seara, ne-am adunat cu totii in curtea din spate, asezandu-ne in jurul celor doi. Inainte de toate, l-am sarutat pe Minho si am incercat sa nu plang, dar vazand ca e in zadar, am facut o vraja subtila pentru a imi opri lacrimile. Krystal si Hyoyeon m-au luat in brate, in timp e priveam toata scena. Minho s-a napustit asupra lui Mikka si l-a muscat de gat cu pofta. Cu ultimele puteri, Mikka a scos o gheara si l-a zgariat pe mana pe Minho. Amandoi au cazut la pamant, zvarcolindu-se de durere. Eu simteam ca voi lesina, dar m-am tinut tare pe picioare. Jay si Key s-au napustit asupra lui Minho pentru a-l imobiliza, iar Onew si Jonghyun asupra lui Mikka. Era o lupta intre viata si moarte, iar noi stateam cu sufletul la gura. Cei doi nu mai tremurau, dar lesinasera. Baietii i-au luat si i-au dus in casa, ducandu-i in camera lor. Dupa ce i-au intins in pat, a ramas doar sa asteptam. Nu voiam sa dorm, ci doar stateam si ma uitam la Minho. I-am luat mana si am strans-o cu putere, presand-o de obrazul meu, udand-o cu lacrimi. Imi era foarte frica pentru ei. Atat pentru Mikka, cat si pentru Minho. Stiam ca voi sta toata noaptea treaza, dar nu imi pasa. Tot ce voiam era ca ei doi sa se trezeasca bine.
Exact cum mi-am imaginat: am stat toata noaptea langa Minho. La un moment dat, si-a miscat un deget. Apoi, a deschis ochii, unul de culoare rosie ca sangele si unul galben ca soarele.
VA URMA!Heii. Stiu ca e scurt, dar nu am avut foarte multa inspiratie. Imi pare rau, dar sper sa va placa.❤️
CITEȘTI
Dangerous Secret (SHINee's Minho& Blackpink's Rose)
Hayran KurguPiele rece, dar inima calda. Ochii infioratori, dar suflet de milioane. Cine era de fapt acest Minho? Sau mai bine spus: CE era? Aveam sa aflu destul de curand.