8. Mikail de partea noastra

51 4 5
                                    

Rose pov.

Din nou, au trecut cateva zile. Se pare ca vacanta de anul acesta era cam compromisa. Revelionul era astazi. Ne pregateam sa facem revelionul la un restaurant scump, unde Leila ne rezervase locurile, cine stie cum. Ne spusese ca puteam consuma tot ce doream si sa nu ne zgarcim, deoarece totul va fi platit de cineva important. Nu imi dadeam seama ce voia sa insemne, dar un lucru era sigur: aveam sa ne distram. Minho si cu mine eram din ce in ce mai apropiati, fiind un cuplu fericit. Pe Mikka nu il mai vazuse nimeni de la ultima intamplare ce avusese loc cu 5 zile in urma, cand Jay a fost transformat in vampir. Zilele acestea, priveam cum baietii il antrenau si incercau sa il faca sa isi potoleasca pofta de sange. Era pur si simplu crunt sa il privesc chinuindu-se, dar totul avea sa fie bine in curand. Imi jucam si eu rolul, acela de a-i vraji cate un pahar cu sange. Primele 3 zile a baut, dar urmatoarele 2, a refuzat, intarindu-se si concentrandu-se pe altceva. Eram foarte mandra de el si de atitudinea lui. Baietii erau de aceeasi parere si ei.

Pe la 18:00, cand am ajuns din nou in casa, cu totii am vazut in living 11 cutii, de dimensiuni medii. Sase dintre cutii contineau costume negre, si camasi albe pentru fiecare. Celelalte 5 cutii contineau rochii de seara, superbe. Pe masa, am gasit un biletel:
"Stiu ca nu aveati ceva special pentru aceasta seara, deoarece nu aveati de unde sa stiti ca veti face revelionul la acel restaurant. Rezervarea e facuta pe numele Leila, iar tinutele sunt ale voastre. Nu intreba. Sper sa va distrati si sa va bucurati de zilele ramase din vacanta! - Leila".
Ne uitam uimiti la tinute. Erau superbe si deasemenea, brandul spunea tot. Costumele baietilor erau de la Pierre Cardin, rochiile fetelor de la Juicy Couture, iar a mea de la Victoria's Secret. Bineinteles ca avea fiecare si cate o pereche de papuci. Noi, fetele, aveam tocuri, care se asortau cu rochiile, iar baietii aveau pantofi negri.

Pentru a termina lucrurile mai repede, i-am imbracat pe restul cu ajutorul magiei, iar machiajul fetelor a fost facut in acelasi mod. Pentru par, am decis sa il lasam toate pe spate. Aratam superb cu totii. Nu imi venea sa cred ca aveam sa facem revelionul intr-un mod atat de sofisticat. Stiam ca vom pleca de acolo cu dureri ingrozitoare de picioare, dar macar aveam sa petrecem la maxim.

La ora 20:00, am auzit un claxon din fata vilei. Cand am deschis usa, in fata acesteia statea un domn nu foarte inalt, imbracat la costum.
??: Domnisoara Rose? Doamna Leila m-a trimis aici pentru a va conduce pe toti pana la restaurantul Byblos Sur Mer. Totul este pregatit.
Mai spune-i ceva daca ai cum. Ramasesem cu totul socata de limuzina care statea parcata in fata portii. Ce Dumnezeu Sfantul pusese Leila la cale? Sau mai bine zis... Pentru cine lucra Leila? Ceilalti, uimiti la fel de mult cum eram eu, au urcat pe rand in limuzina, ultimii ramanand eu, Minho si Jay.

Ajunsesem in sfarsit la restaurant. Am constatat ca localul era chiar langa celebrul hotel Intercontinental, unde facusem revelionul cu doi ani in urma, tot cu ajutorul Leilei. Atunci eram doar eu, mama, tata si Leila. Intram in local si vedem multe baloane cu heliu, atarnand de tavan. Am fost condusi la masa rezervata pentru noi si ne-am facut comozi, pe scaunele moi.

Trecusera deja 2 ore, in care baietii rupsesera ringul de dans, chiar daca nu fusese cine stie ce muzica de dans. Pe scena micuta, au urcat o pianista si o violonista, rusoaice amandoua. Au urmat cateva melodii lente, pe care eu si Minho nu le-am ratat. Am mers in fata scenei, incepand sa dansam pe ritmul muzicii linistitoare, lumea uitandu-se la noi, cateva cupluri chiar urmandu-ne exemplul. Dupa noi, au venit chiar Taemin si Krystal, iar la scurt timp, Jonghyun o invita la dans pe Taeyeon. In restaurant, isi facu aparitia inca un baiat, imbracat la costum exact ca al baietilor. Am constatat ca e Mikka si m-am oprit brusc din dansat, desprinzandu-ma din bratele lui Minho si privind spre intrare. Ceilalti mi-au urmat exemplul, uitandu-se uimiti. Ne-am indreptat discret spre masa noastra, deoarece melodia se terminase si era un moment bun sa mascam plecarea. Era ciudat sa plecam in timpul melodiei. Mikka vine la noi, afisand o fata vinovata. Puteam simti cum Jay nu se putea controla, asa ca am facut din nou o vraja discreta, tintuindu-l in scaun, pentru a nu creea o scena neplacuta.
Mikka: Stiu ca pare ciudat ce am de gand sa spun, dar e adevarat. In ultimele 5 zile, am simtit ceva de ce nu am mai avut parte de pe vremea cand eram om. Am gresit cu multe, am comis chiar crime. Pentru nici o crima nu am simtit ceva special. Ceva ca frica, vina, regretul sau intristarea. Un monstru... Dar acum e diferit si stiu ca Rose a vazut lacrima albastra. Nu ai cum sa negi, Rose. Stiu ca ai vazut-o. De aceea, eu cer iertare si voi plati cu orice imi veti cere, chiar daca asta inseamna sa mor. M-am saturat de viata pe care o duc.

Ne-am uitat uimiti la el. Nu ne venea sa credem, iar Minho se uita la vechiul sau companion cu ochii in lacrimi. S-a ridicat de pe scaun, apropiindu-se de Mikail, caruia i-a strans mana si l-a imbratisat cu putere. Plangeau amandoi, bolborosind ceva, inteles numai de ei. Restul, ne uitam la ei fericiti, inclusiv Jay, care privea toata scena, inca tintuit in scaun. Mi-am eliberat vraja, abia dupa ce am fost sigura ca s-a linistit si ca nu ar putea creea probleme. Am inchinat un toast in cinstea revenirii lui Mikka si am continuat sa vorbim, pana cand cineva a anuntat la microfon ca a mai ramas un singur minut din 2017. Ne ridicasem in picioare cu totii, incepand numaratoarea inversa.
Toti: 5,4,3,2,1... LA MULTI ANI!!
Muzica incepuse, la fel si artificiile date in oras. Am iesit cu totii pe terasa localului, privind cu ochii plini de incantare si cu inimile batand cu putere spre focurile de artificii, ascultand muzica din local. Intrasem in 2018 cu revenirea lui Mikka si eram foarte fericita ca Minho a reusit sa clarifice ceva ce a durat secole intregi. Noul an avea sa fie unul bun... Cred.

Bunaa. Un nou capitol si la aceasta carte. Nu stiu daca e chiar wow, dar m-am straduit. Scuze de intarziere. Stiu ca promisesem catorva persoane ca postez mai repede, dar depinde si de inspiratie si de cat de binedispusa sunt. Multumesc mult de intelegere!❤️

Dangerous Secret (SHINee's Minho& Blackpink's Rose)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum