U kthye nga ana qe zerin degjoi dhe u ndesh pikerisht me ate,ajo ishte e veshur me ate perparsen e bardhe dhe ne dore nje dosje mbante.
"Angelo ca po ben ketu." I tha ajo dhe drejt tij u afrua per ta prekur me njeren dore ne faqe.
E Angelo fuqi per tu shpjeguar nuk kishte,ishte i lodhur nga gjithe keto gjera,dhe nuk donte qe ta genjente me Angelen.
"Jam ketu sepse.." sapo po perpiqej ti shpjegonte asaj se perse ishte ne ate spital dera e salles se operacionit u hap e nga aty doli nje doktorr.
Angelo vrapoi drejt tij dhe i kapi krahun duke e ndaluar."Shpetoi?" E pyeti ai.
"Per fatin e mire po,ishte nje operacion i rrezikshem,tashme te presim se si do reagoje kur te zgjohet." I tha doktorri dhe nga aty u largua.
E Angelo u ndje disi i lehtesuar,te pakten ajo jeton akoma."Angelo mund ta di ca dreqin po ndodh?" E pyeti Angela duke i kapur krahun dhe e ktheu nga vetja.
"Klaudia,beri nje aksident,un isha rastesisht aty dhe njoha makinen e saj,me pas e kuptova qe ishte pikerisht ajo." U mundua Angelo ti mbushe mendjen asaj.
E ndersa Angela nje shikim plot inat i dha,nuk e bente fajtor se pse kishte arrdhur aty,ose pse ate e kishte ndihmuar,fundja ajo ishte duke vdekur.
Por vetem ajo gjendja e tij,vetem ajo gjendja e tije qe ishte e shkaterruar,vetem ajo e beri dhe Angelen qe zemra ti thyhej,per dreq ai akoma se kishte harruar Dashurine e pare.
Ndoshta me fjale mundej ta thoshte se e kishte harruar,por zemra e tij rrihte akoma per te,nje dashuri qe pavarsisht gjithckaje nuk kishte mundur te largohej plotesisht,kishin ngelur dhe pak ndjenja ne zemren e tij. E keto ndjenja po e benin te vuante aq shume."Kalofsh mire." I tha ftohte Angela dhe u nis te largohet,nuk deshironte ta shihte ate ne ate gjendje,dhe nuk mundej ti thoshte se pse ai ja beri kete.
Nuk ishte ai momenti i duhur,prandaj ne heshtje vendosi nga aty te largohet.
E ndersa ai nuk pati guxim,nuk pati guxim ta ndaloje. E la ate te ikte dhe nuk beri asgje per ta ndaluar.Kishte dale nga ai spital,dhe me kembet qe nuk dinin nga e conin kishte ecur neper ate trotuar,e me pas e kishte gjetur veten ne ate qender te qytetit.
Zhurma e makinave dhe era e rende ndjehej kudo,njerzit qe kalonin,disa me nje shpejtesi sikur jeta po u mbaronte dhe duhej te shfrytezonin castin e fundit.
E disa te tjere qe ngadale ecnin.
Kishte djem qe i afroheshin afer vetem per ta prekur pak,ose nga ata qe nga larg benin si interesante per ti ren ne sy.
E diku me tutje e ulur ne trotuar me nje karton para ishte nje grua e vjeter bashke me nje vogelushe.
U afrua drejt tyre dhe ne ate karton la disa leke te vogla qe kishte ne xhep."Faleminderit moj bije,zoti te ndihmofte." Ishin fjalet e gruas plake qe i drejtoheshin Angeles.
E ndersa me nje buzeqeshje qe i beri gruas u largua nga aty.
Por syte nuk i ndante nga vendet e ndryshme qe shihte,kishte kohe pa dale neper ate qytet dhe pa pare ate realitet qe i kishte munguar."Rrusho je per nje xhiro?" I tha nje djalosh qe me nje makine nga ato tipat e fundit i ndaloi tek kembet,por ajo pergjigje nuk i dha,dhe as syt nuk ja hodhi.
U largua nga aty duke shpejtuar hapat dhe veten e gjeti ne nje park,ne nje park te harruar nga femijet.
U ul ne nje nga stolat dhe e lodhur ferkoi fytyren me duart e saj.
"Zot cfare do bej?" Fliste ajo dhe u mbeshtet e lodhur ne ate stol.
Cdo gje tashme ishte mos me keq per te.
..Me cigaren mes dy gishtave te tije qendronte i ulur ne ate dritare.
Kishte pire me shume se 2 paketa ate nate dhe serisht nuk ishte ngopur.
Degjoi disa hapa njerzish por koken nuk e ktheu,nuk i interesonte asnje ne ato momente,deshironte ate vetmine e tij ulur ne ate dritare."Cfare do ti ketu?" U degjua nje ze burri dhe ai ateher ktheu koken per te pare se kush ishte.
Hodhi cigaren dhe drejt personit qe foli u nis.
Nuk i foli,por nje grusht i dhuroi dhe ai person ra ne toke."Ti e bere Aldoo?? Tii i ke prishur makinen vetem qe ajo te vdese?" I bente ato pyetje dhe inatin mundohej te nxirrte duke i gjuajtur.
"Ndaloo Angelo." I bertiti Brajan qe kishte arritur aty mbrapa Aldos.
"Me lej Brajan ky bastard duhet te vdesi" bertiste Angelo dhe serisht i gjuante,por Brajan e ndaloi dhe ne mure e mbeshteti duke mos e lejuar qe ti gjuaj me.
"Ik nga ketu Aldo,a nuk e shef si eshte ber." I tha Brajan Aldos,e ai me veshtiresi u cua dhe u largua nga aty.
"Do e vras ate njeri." Fliste Angelo akoma dhe pasi ishte qetesuar disi.
"A je ne terezi ti? A se kupton qe po te iken jeta nga duart? Ca dreqin mendon se po ben?" I bertiti Brajan dhe nje grusht preku hunden e Angelos.
"Ca dreqin ke Brajan?" I tha Angelo dhe hunden preku duke fshire ate pak gjak qe doli.
"Jepi me gjuaj,te pakten behu burre dhe me gjuaj mua dhe mos i lendo te tjeret,a e ke pare gjendjen e Angeles? A e ke pare si eshte bere ajo? Ke qe dje qe as nuk i ke folur,eshte Melisa ajo qe po i qendron prane ne vendin tend,e ndersa ti rri akoma ketu duke pritur qe ajo kurva te zgjohet." I perplasi ne fytyre te gjitha keto fjale Brajan dhe ne fund nje grusht mori.
"Mos guxo ta quash dhe njeher ashtu Klaudian." I bertiti Angelo dhe serisht i gjuajti.
..
Doktorre dhe infermiere u munduan ti ndajn dhe ja arriten.
Kishin prishur qetesine e atij spitali,kishin shqetesuar te gjithe te semuret,dhe per kete arsyeje duhet te denoheshin."Flasim pak vetem?" E pyeti Brajan Drejtorin e atij spitali dhe ai pranoi.
..
"Ka ndodhur nje sherr ketu?" Pyeti polici qe sapo kishte mberritur aty."Jo,ishte nje shaka,por e morem per seriozisht dhe ju telefonuam,gabimi jone,kerkojme ndjese." I tha Drejtori dhe nga Brajan shikoi duke qeshur leht.
Polici u largua dhe Brajan firmosi nje cek qe i premtoi atij drejtori te korruptuar dhe nga zyra e tij doli.
E ndersa Angelo uli dorezen e asaj dere dhe brenda ne dhome hyri..
Klaudia ishte aty,e shtrrire ne ate krevat dhe me disa tuba qe e rrethonin."Jam ketu. Errdha,dhe se di pse,te kam harruar Klaudia,dike tjeter dua,por ama dhe ti ke nje vend ne zemren time,nuk mundem te te urrej,sherohu sa me shpejt." I tha keto fjale ai dhe nje puthje ne balle i dhuroi.
E me pas duke shikuar ate hapi ate dere dhe e mbylli pas vetes.
Fshiu ato pak lot qe kishin dale nga syte e tij,dhe zbriti ato shkalle per te dale nga ai Spital.
STAI LEGGENDO
Mbreteresha e detit
RomanceCdo vajze eshte e zakonshme,por ajo eshte nje mbreteresh.. Ndersa Ai eshte nje djalosh i ri ne moshe,vuan shum por kurr nuk dorezohet,nje ngjarje e keqe i ben qe ata te njihen me njeri tjetrin por a do munden te dashurohen dhe te shkojn deri ne fund...