Doli nga ai dreq spitali e me duart ne xhepa ecte neper ato rruget e boshatisura dhe te harruara nga njerzit ne ate ore.
Asnje nuk ishte jashte,cdo gje dukej si mos me keq.
Dhe ai po ashtu,ishte i derrmuar si ato rruge.
Kishte ngelur vetem, dhe per kete fajesonte veten sepse per Klaudian te gjithe i kishte harruar.
Ecte neper ato rruge dhe kembet ishin ato qe e drejtonin nga te donin vete,e ai i zoti per te ndaluar nuk ishte.
Kishte mberritur tashme para shtepise se saj dhe me doren qe i dridhej shtypi ate buton te vogel.
E shtypi serisht dhe serisht.
Askush nuk ja hapi ate dere. Priti aty i ulur ne ato shkalle dhe pa dashur gjumi e kishte marre.
Ndjeu zhurmen e nje makine qe kaloi aty dhe syte i hapi.
Trupi i kishte ngrire nga ai i ftohte dhe me veshtiresi u mundua te cohej nga aty.
U ngrit ne kemb dhe duke u mbajtur ne ate mure qe te shoqeronte deri ne porten kryesore doli ne rruge.
Vershtroi dhe njeher nga shtepija e saj dhe asnje shenje nuk kishte,ajo ishte zhdukur.."Mallkuar qofsh Angelo." I thoshte vetes ai dhe me njeren dore godiste ate makine qe ishte e parkuar ne rruge dhe as nuk ja kishte idene se kujt i perkiste.
E ndersa ai mendohej nje makine ndaloi prane tij dhe ai nga ajo makine nguli syte.
Ndoshta ishte ajo,luste zotin qe ajo te zbriste nga ajo makine,dhe zoti ja plotesoi deshiren por ajo deshire ishte gjeja me e keqe per te. Ishte nje tjeter goditje qe zoti i dha ne ate moment, kjo goditje ishte nje shkaterrim per te.Nga ajo makine zbriti Angela e cila dukej e merzitur nga larg e krahe saj nje djalosh,nje djalosh i gjate qe nga krahu e kishte kapur.
"Angelo.." pershperiti ajo dhe doren e atij djali hoqi per tu afruar prane Angelos.
I cili ishte akoma i hutuar duke pare ate."Cfare ben ketu?" E pyeti ajo.
"Me paske zevendesuar vetem ne nje dite?" Tha ai dhe koken luajti ne shenje zhgenjimi.
Nuk deshironte qe te qante jo nuk do e bente ate gje,lot nga syte nuk do nxirrte me,ishte lodhur tashme."Nuk eshte ashtu sic duket Angelo,mos fol para kohe kot." Ja ktheu Angela.
"Ky eshte ai apo jo? Ai qe te mori ate dite ne telefon? Ai eshte?" Bertiti Angelo dhe drejt djaloshit u nis.
"Plako avash." Tha ai kur Angelo nga xhupi e kapi dhe e perplasi ne makine.
"Nese i del dhe njeher para asaj do mallkosh diten qe e ke njohur."I tha keto fjale Angelo atij djaloshi dhe e futi ne makine duke i perplasur deren.
E ai me nuk e zgjati por e ndezi makinen dhe u largua nga aty.Angela rrinte e ulur ne ate divan dhe shikonte Angelon se si i acaruar levizte gishtat e tij..
Cohej levizte pak dhe pastaj ulej prap."A mund te ikesh?" I tha ajo dhe nga ai divan u cua per te shkuar drejt dhomes se saj.
"Ora eshte 4,ca doje ti ne oren 4 te mgjesit jashte dhe mbi te gjitha me ish te dashurin tend." E pyeti ai duke e ndjekur mbrapa .
"Me lej rehat Angelo,ik te lutem." I tha ajo dhe deren i perplasi ne fytyre.
"Je po njesoj si Klaudia,ajo me trradhetoi sepse deshironte vetem nje burre te pasur e ndoshta dhe ti kete gje po kerkon Angela." I tha ai keto fjale dhe ajo e ulur ne ate krevat lotet me nuk i mbante,ishin ber nje mik i vecante lotet per te keto dite po ashtu edhe ate nate ata nuk e lane vetem, ate nate vetja ju duk e ulet,nuk i kishte pritur keto fjale nga ai qe i kishte falur cdo gje qe kishte ajo,nga ai qe ajo e donte me gjith zemer,vetem per kete gje,vetem se e donte nuk mundej te thoshte dicka me shume,por ne heshtje qante.
"Zot ca bera?" Fliste Angelo me veten dhe ne deren e saj trokiti.
Por askush deren nuk ja hapi. "Ndoshta eshte ne gjume." Mendoi ai dhe doren e vendosi te doreza e deres per te provuar nese ajo do jete hapur dhe per fatin e tij te mire ajo dere ishte e hapur.
E shtyu ngadale dhe hyri ne dhomen e saj,syt i shkuan menjeher te ajo e cila me nje bluze qe e perqafonte gjumi e kishte marre.
Ate bluze e njihte aq mire,ishte e tija nje dite e kishte len ne shtepine e saj dhe ajo nuk ja kishte dhen me.U afrua prane saj dhe me doren qe i dridhej faqen e saj preku.
"Me fal Mbreteresha ime,me fal te lutem." I tha keto fjale dhe disa pika loti i dolen nga syte,por i fshiu dhe syt shtrengoi per te mos qare me.
U ul ne toke dhe duart i vendosi ne krevat prane saj dhe koken e mbeshteti ne duart e tij.
Ishin te dy aq afer dhe te dy me ate dhome i zuri ai gjumi i mengjesit,sepse ora tashme kishte shkuar 5.
..
Zilja e deres nuk pushonte,kishte me minuta te tera qe binte por asnje nga ata nuk ishte zgjuar akoma..
Ajo ishte afruar ne cep te krevatit dhe njera dore e saj ishte kapur me doren e tije.
E ndersa ai ishte mbeshtetur ne ate krevat dhe i ulur ne dysheme.
Te dy ai gjume i kishte rrembyer ne boten e tije,dhe ato zhurma qe vinin nga kati i pare nuk arrinin ti zgjonin.Ishte Angela ajo qe hapi syte me veshtiresi dhe ndjeu doren e saj qe ishte e kapur me nje dore tjeter.
U cua e tmerruar por me pas u pendua,sepse Angelo u trremb me shume nga ajo dhe doren e saj nuk e leshoi."U trrembe?" E pyeti ajo dhe shikoi gjendjen e tij qe ishte ber mos me keq,syte i ishin skuqur aq shume dhe merzitja e kishte pushtuar.
"Jo,me fal ti!" I tha ai dhe doren e saj shtrengoi.
Angela me nuk foli por doren u mundua te heqi nga dora e tij. Dhe ai e leshoi,nuk deshironte te benete dicka qe ajo se pelqente.
"Te lutem ik." I tha ajo dhe ai me nuk e zgjati,prane saje kaloi dhe drejt deres u nis.
Sapo u be gati te hape deren ndjeu dy duar qe i kapen krahun dhe me pas ndjeu nje perqafim.
E shtrengoi dhe ai ne krahet e tije dhe disa puthje i dhuroi ne qafe,i kishte munguar ai perqafim,ajo femer i kishte munguar dhe pse kishin 2 dite pa njeri tjetrin.
Disa lot i dolen dhe ishin duart e Angeles ato qe i fshin,e po ashtu Angelo fshiu syte e saj qe lotet nuk i ndaleshin."Te dua." I pershperiti ai.
"Dhe une Angelo,por nuk mundem me kupto,duhet te me japesh disa kohe te mendohem ,kam nevoje per ate kohe." I tha ajo dhe duart i vendosi ne fytyren e tije.
"Mire,do perpiqem te t'bej per vete dhe njeher tjeter." I tha ai dhe i buzeqeshi leht.
E ndersa ajo u lumturua vetem nga ajo pak e qeshur e tij dhe gje tjeter nuk donte ate dite.Po zbrisnin shkallet dhe te ulur ne divan gjeten Brajanin dhe Melisen qe ishin te dy duke pritur.
"Cfare doni ketu ju?" U tha Angelo e ndersa Melisa e shikoi me inate.
"Nga dreqin ke humbur ti? Kush qenka kjo Klaudia?" E pyeti Melisa dhe nga trikja e kapi.
"Melis nuk eshte momenti tani." I tha ai dhe shikim hodhi nga Angela e me pas nga Brajan,ky i fundit akoma e shihte me inat. E me pas u nis te dale jashte,Angela e ndoqi pas dhe ai sapo doli u kthye nga ajo.
"Shihemi." I tha ajo.
"Shihemi." I tha edhe ai dhe u afrua per ta puthur ne faqe,por perfundoi duke i dhuruar nje puthje ne buze,dhe me pas u largua nga aty,pak i lumtur.
🔜
Nje tjeter personazh ka hyre ne histori,eshte djali qe Angelo pa krah Angeles...noname_queen ta premtova❤
STAI LEGGENDO
Mbreteresha e detit
RomanceCdo vajze eshte e zakonshme,por ajo eshte nje mbreteresh.. Ndersa Ai eshte nje djalosh i ri ne moshe,vuan shum por kurr nuk dorezohet,nje ngjarje e keqe i ben qe ata te njihen me njeri tjetrin por a do munden te dashurohen dhe te shkojn deri ne fund...