28

237 34 26
                                    

"Ejsss,ndal." I therriti ai dhe vrapoi drejt saj dhe i kapi doren.
Ajo disa pika lot kishte ne sy dhe ishin gati qe te dilnin.

"Me fal te lutem,ndodhi ashtu papritur." U mundua te justifikohej ai per ate puthje qe asaj i dha.

"Do vi kur te mbarosh makinen,me fal per shqetesimin." I tha ajo dhe u largua duke mos e kthyer me koken mbrapa.

"Je nje idiot Angelo,si mund ta puthje nje vajze vetem sepse Angela ka publikuar disa foto me dike tjeter." I thoshte ai vetes dhe drejt asaj oficine hyri serisht per te shkuar te makina e Ejsit e cila kishte vertet pune.
..
Angela

Ziles te atij apartamenti i ra dhe priti vetem disa sekonda sepse ai e hapi deren shpejt dhe nuk e la te priste si zakonisht aty tek dera.

"Hajde." I tha ai dhe doren i kapi duke e terhequr mbrenda ne shtepine e tij.

"Mhh." Pershperiti ajo kur degjoi ate eren e mire qe nga guzhina vinte.

"Kam gatuar dicka per ty." I tha Danieli dhe shkoi drejt guzhines bashke me te.

"Kek?" Pyeti ajo sapo hyri dhe ai pohoi me koke.

"Ku eshte? Kam oreks." I tha ajo dhe Danieli qeshi leht duke marre kekun ne duar dhe e vendosi ne tavoline.

Angela me nuk pyeti,u ul ne ate karrige dhe vazhdoi te haje.
E ndersa Danieli prane saj u ul dhe fytyren i kapi duke e kthyer nga vetja.

"Cfare?" I tha ajo e hutuar dhe me nuk arriti te flase,nuk arriti sepse buzet e Danielit ndjeu dhe trupi ju drodh nga ajo ndjenje qe e pushtoi,dhe ajo ja ktheu ate puthje,dhe ajo harroi cdo gje ne ate moment dhe puthjes se Danielit ju pergjigj,harroi Angelon dhe dashurine qe kishte per te,po harronte ato vuajtje qe kishte kaluar per Angelon dhe tashme e vendosur nje kapitull te ri do niste ne jeten e saj.

"Me fal." I tha Danieli kur u ndane,por ne vend te nje shpulle,ose largimi te Angeles ai mori nje perqafim.
Ishte i lumtur,sepse pak nga pak dhe ajo po mesonte ta donte ate,kishte 4 muaj qe mbrapa saj shkonte. Dhe kishte ber cdo gje qe asaj ti hyje ne zemer.
..
"Makina juaj eshte gati djalosh." I tha Angelo nje djali dhe celesat ja la ne dore.

"Faleminderit Angelo,je nje gjeni per kete pune." I tha ai djalosh dhe pasi beri pagesen u largua nga aty duke buzeqeshur.

E ndersa Angelo u ul ne ate divan dhe koken mbeshteti duke ber qe dhimbja e kurrizit ti pakesohej pak.

Ndjeu disa hapa qe drejt tij po vinin dhe degjoi zerin e Frankos qe me dike fliste ne telefon.
Dhe ne dore nje gazete mbante.

"Epo vajza qenka bukuroshe,ta paska marre mendjen,kur lexova ne gazete per ty u cudita sepse kishe kohe qe nuk kishe ren ne dashuri." I thoshte Franko dhe Angelo u ngrit ne kemb dhe i pa intersuar per ate bisede te Frankos u nis te largohej.

"Angela quhet." Degjoi zerin e Frankos qe pyeti ate person qe po fliste ne telefon dhe Angelo ndaloi,sapo degjoi emrin e saj ndaloi dhe u kthye nga Franko qe tashme telefonin kishte fikur.

"Me cin po flisje Franko?" I beri ate pyetje Angelo dhe u nis drejt tij.

"Vellai im eshte lidhur me nje vajze,do nje vajze,dhe kan dale ne gazete." I tha Franko dhe i lumtur per arritjet e vellait te tij gazeten i drejtoi Angelos,i cili e mori menjeher ne duar dhe ndeshi ate fotografi te Angeles dhe atij mashkulli prane saj.
Dhe nje mbishkrim ku shkruhej. 'Aktori i famshem 'Daniel' ne nje lidhje me vajzen e nje biznesmeni,nje cift i lumtur,dhe nje dashuri qe nuk do ket fund mesa duket.'

Gazeten shtrengoi nder duar dhe nga ajo oficine doli.
Frymemarrja po i bllokohej dhe kembet me nuk po e mbanin.
U ul ne ate bordure dhe fryme merrte shpejt,dukej sikur ajri per te kishte mbaruar.
Ajo e kishte zevendesuar,ai mendoi se ajo do o prese,ose ndoshta vetem per 9 muaj nuk do e harroje,por ja qe ato 9 muaj e kishin bere ate qe ta hiqte Angelon nga zemra e saj dhe ta perplaste aq fort saqe as fuqi per tu ngritur ne kemb me nuk kishte.

"Zot me ndihmo." Pershperiti Angelo dhe u mundua te cohet por e pamundur ishte.
Keshtu qe veten te lire e la dhe nga ai vend nuk levizi.
Derisa nje person u shfaq aty,ishte pikerisht Ejsi,qe keto 4 muaj i kishte qendrura prane si nje mike dhe e kishte keshilluar sikur te ishte nje moter e madhe per Angelon.

"Angelo cfare ke? Je mire? Je zen me dike?" I beri ajo gjith ato pyetje e ai asnje nuk mbante mend,dhe nuk dinte si ti pergjigjej.

"Ejs me ndihmo te largohem nga ketu. Jam keq." I tha ai dhe u cua nga aty me ndihmen e Ejsit dhe drejt makines se saj qe aty prane ishte u nisen.

"Ajo vajza e gazetes? Ajo eshte?" Guxoi ti bente ate pyetje Ejsi pasi kishin mberritur ne shtepine e Angelos.

"Nuk me intereson asgje." U pergjigj Angelo dhe ferkoi fytyren e tij me duar.

"Ok nuk flas me mekanik." I tha ajo dhe i therriti serisht mekanik,emri qe Angelos i kishte ngjitur ajo.

Angela

"Aleks hap deren." I tha Artani atij dhe ai i lodhur dhe i bezdisur shkoi drejt deres dhe e hapi.

"Kunat hajde." I tha ai Danielit dhe e perqafoi.
E pas Danielit hyri ne shtepi Angela.
Qe kishte disa dite pa u dukur ne shtepi sepse tashme jetonte ne nje shtepi me Danielin.
Sapo ato hyne ne sallon ku ishin ulur te gjithe ishte Klara  ajo qe u ngrit e para dhe me inat shikoi ciftin qe sapo kishte hyre.

"Klara zemra ime." I tha Angela por me kot,Klara me inate e shikoi dhe u largua duke bertitur fjalen qe cdo dite thoshte.

"Dua lalin tim." E keto fjale ndikonte aq shume tek Angela sepse i kujtohej Angelo.

Pasi Klara te gjithe u ulen dhe po bisedonin,e ne ate moment zilja e telefonit te Melises u degjua,ishte nje numer i panjohur,e hapi dhe telefonin vendosi afer veshit.

"Alo." Tha ajo dhe nga ana tjeter degjoi ate ze qe i kishte munguar kaq shume,ate ze qe kushedi sa net e kishte degjuar ne enderrat e saj.

"Melis." Ishte zeri i Angelos qe beri ate te bertase nga gezimi dhe te cohej menjeher ne kemb.

"Angelooo zemer,jet,shpirti im,me mungon." I tha keto fjale Melisa dhe syt me lot i mbushi,e ndersa Angela e ulur ne ate divan ngjyra e fytyres i kishte ikur.

"Kur do vish?" I tha Melisa.

"Nuk vi me." I pershperiti leht Angelo dhe Melisa syte me lot i mbushi.
E pas asaj bisede me Melisen ai kerkoi Brajnin.

"Me kalo Brajanin." I tha Angelo dhe Melisa telefonin Brajanit ja dha.
Foli me Brajanim  dhe pastaj kerk

oi Klaren.
Dhe pse Melisa u mundua qe ata mos flasin sepse Klara do i thoshte aq shum gjera ne lidhje me Angelen ishte Angelo ai qe kundershtonte dhe deshironte qe me Klaren te flise.
Melisa u largua per ti cua telefonin Klares e ndersa Danieli duke pare Aleksin me nje inate u ngrit nga aty dhe kapi doren e Angeles per te ikur..

Hey❤
Shpresoj t'ju pelqej.
Pjesa tjeter do jet nje pjese super.
Do rikthehet Angeloo.

noname_queen
user93933676
Lejla_Lejla_12

Mbreteresha e detitDove le storie prendono vita. Scoprilo ora