^^-Ne akadj ki, kérlek.-gondolom válaszomra várt, mert nem folytatta. Összehúztam szemöldökömet, majd bólintottam egy aprót.
-Oké...Szóval te...^^-Miért utálod a melegeket?-egy egyszerű kérdést tett fel, de engem mégis felhúzott vele. Hiszen ez annyira alap! A buzik undorítóak. Pusztán csak ezért nem szeretem őket. Nem nagy dolog.
-Szerintem ezt te is nagyon jól tudod.-sziszegtem fogaim között, mire Tae hátrált egy lépést.
-D-de... Miért kezdted el utálni őket? Van valami oka?-félősen beszélt, ami egy kis nyugalomra ösztönzött. Hiszen nem akartam, hogy féljen tőlem. Nem tudom, hogy elmondjam-e neki a múltamat. Ha végig gondolok mindent, akkor megérdemli...
-igen. Van oka.-behúztam a takarító szertárba, majd belekezdtem a mesémbe.-Én... - egyszerűen annyira undorítónak tartottam magamat, hogy ki sem tudtam mondani.-Tae. É-én...
-Te?-szólt közbe barátom. Most komolyan elmondom neki a múltamat? De ez annyira gáz...
-A lényeg, hogy régen...még nagyon régen. Én... Baszki, Tae! Én meleg voltam!-nyögöm ki végre a lényeget, de szavaim kiejtése után már meg is bánom az egészet. Teljesen undorodok magamtól...Draga Taehyung tátott szájjal és kikerekedett szemekkel bámul rám. Hajamba túrok és idegesen, megszégyenülve rogyok le a földre. Csupán csak gyűlölöm az egész múltamat.
-De... Mi történt? -értetlen arckifejezésétől kicsit lenyugszok, majd egy enyhe fejrázás után megszólalok.
-Csalódtam a páromban. Ennyi. De kérlek zárjuk le a témát, mert esküszöm hányni fogok magamtól.-gondolom most kicsit összezavartam. Hiszen eddig úgy tudta, hogy én soha életemben nem voltam olyan aranyos, hogy elfogadjam a buzikat.
-Yoongi... Ki volt a párod?? - kérdezi, kíváncsian nagy szemekkel. Arra gondolok, ha ezt elmondom talán túl leszek az egészen és békén hagy a dologgal.
-Ismered.-várok pár másodpercet, de mivel nem szól semmit ezért folytatom.-Az istenért! Az a kibebaszott Jeon Jeong-guk!-az emlékek áradata rátör, engem pedig egyszerre fog el az undor és a szomorúság. Fájt amit tett. Hiszen egész végig kihasznált. Pedig én voltam az idősebb. Miért hagytam akkor magamat?? Csak egy hülye játék miatt került a közelembe. Én pedig hülye módon beleszerettem. Ezzel annyi volt a baj, hogy konkrétan elrontottam az egész életemet a "kis" hibám miatt...Sziasztok! Újabb részt hoztam nektek! 😋 Kérlek szépen kommenteljetek egy kis véleményt! Köszönöm szépen! ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
YOU ARE READING
Utálatból Szerelem /Yoonseok/
FanfictionYoongi, a suli menő és bunkó fiúja utálja a melegeket. De mi történik akkor, ha pont egy ilyen srác kerül a suliba? ➡️Olvass bele és kiderül!⬅️ ^^Néhol trágár beszéd és felnőttes részeket tartalmazhat.^^ ~Saját story! Kérlek ne lopd!~ ❤️❤️❤️❤️❤️❤️Kö...