DEVAM....

59 5 0
                                    


Aslan burcu

Ateş grubu mensubu Aslan burçları, et yemeden doymayan insanlar olarak kabul edilir. Sabah kahvaltısında bile hayvansal protein almaya ihtiyaç duyabilirler! Onu etkilemek mi istiyorsunuz? En iyi yaptığınız kırmızı et yemeğini ona ikram edin.

Başak burcu

Başak burcu çok titiz ve özenlidir. Onun için yemeğin kendisinden çok sunumu ve temizliği önemlidir. Sade makarnayı bile çok güzel süsleyerek servis ettiğinizde mutlu olur. Favori yemekleri ise hamur işleridir; böreklere bayılır!

Terazi burcu

Lüksü ve gösterişi seven Terazi burçları için farklı lezzetler ve büyüleyici sunumlar önemlidir. Onu etkilemek istiyorsanız mantar soslu bonfile, iç pilavlı bıldırcın dolması gibi farklı yemekler hazırlayabilirsiniz.

Akrep burcu

Boğa burcu gibi yemeğe çok düşkün burçlardan biridir Akrep burcu... Hem kurabiye, muhallebi gibi tatlıları çok sever hem de kırmızı ete bayılırlar... İyisi mi siz onun için kuzu tandır gibi özel bir yemek ve hemen peşine sufle yapın.

Yay burcu

Hem hızlı hem pratik yay burçları, hiç umulmayacak kadar sebze seven insanlardır. Yemek seçmezler ama iyi pişmiş bir sebze yemeği örneğin taze fasulye onları çok ama çok mutlu eder!

Oğlak burcu

Süt ürünlerinin her türlüsüne bayılan Oğlak burçlarını peynirli menemenle bile mutlu etmek mümkündür! Ona güzel kahvaltılar hazırlayın, çeşit çeşit peynir ikram edin ve kalbini çalın.

Kova burcu

Börek, kurabiye, tart, poğaça... Kova burçları bunlara bayılır; günün her öğününde yemek ister. Ama lezzetli tavuk yemeklerine de hayır diyemezler.

Balık burcu

Hafif ve sağlıklı yemeklerden hoşlanırlar. Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan da Balık burcudur ve kendisiyle yapılan bir günlük belgeselde de görülmüştür ki akşam yemeğinde sadece yoğurt ve sade pirinç pilavı yemiştir.

BURÇLAR :)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin