Moda ve estetik konusunda özel bir yetenek bahşedilmiş olan Terazi kadını, şık bir tarz ortaya koymakta hiç de zorlanmaz. Kıyafetlerinde ve makyajındaki renklerde doğal bir uyum yakalayarak, aksesuarlarla zenginleştirdiği görüntüsü, dengeli ve çarpıcıdır. Terazi kadını adeta doğuştan getirdiği bir güdüyle, her ortam için nasıl giyinmesi gerektiğini bilir. Venüs kadınlarının tümünde yaygın olduğu üzere, romantik ve feminen bir görüntüsü vardır.
Modayı severek takip eder, kendine yakışanı giyer ve kişiliğini kıyafetleriyle yansıtmayı da şaşırtıcı biçimde iyi becerir. Modaya uygun olarak çoğunlukla aynı şeyleri giyindiği halde bile, Terazi kadını hakkında her zaman "benzersiz" bir şeyler hissedilir.
Arkadaşlarıyla alışverişe çıkmayı çok seven Terazi için, alışveriş aslında sosyalleşmek için bahanedir. Favori mekânlarında kahve içip, yemek yerken ve ardından sevdiği mağazaları gezerken çalışanlarla tanışmaktan, sohbet etmekten çekinmez.
Genelde hafif makyaj yapmaktan hoşlanır ve meyveli dudak parlatıcıları konusunda özel bir takıntısı olabilir. Aslında güzel kokan her şey, tıpkı Boğa burcu gibi, Terazi'nin de başını döndürür. Muhteşem gamzelerinin çerçevelediği, insanın içini çikolata gibi eriten gülümseyişinin ne kadar değerli olduğunu bildiği için, dişlerinin temizliği ve beyazlığı konusunda hassas davranır. Mağazada diş bakımı ürünlerinin bulunduğu standın yarısını evine taşımaktan çekinmez.