Terazi Burcunun Takıntıları

184 4 0
                                    


Asıl güç güzellik ve tatlı bir gülümsemedir.

Terazilerin en büyük takıntıları adil olmak ve detaycı olmaktır. Teraziler çok alakasız bir konuda bile adil davranılmadığı kanısına varırsa hemen gerilir ve bunu belli ederler. Aşırı detaycı yaklaşımları sosyal yaşamlarında çoğu zaman titizlik ve simetri ile karışarak hayatı onlar için içinden çıkılmaz bir duruma sokabilir. Eğer ona 3 günlük bir iş verdiyseniz aşırı detaycı ve mükemmeliyetçi tavrından dolayı işi bir ayda bitiremeyebilir. Bu detaycı tavırları enerjilerini çabuk tüketmelerine neden olur bu yüzden onları sürekli motive etmelisiniz. "Çok güzel işler başarmışsın. Çok başarılısın" demezseniz, terazi çok bozulur ve uyuyamaz.

Venüs kadar güzel ve kibar olan teraziler, bu durumu sürdürmek ve korumak için her şeyi yaparlar. Güzellik ve güzel görünmek hayatının vazgeçilmezidir. Bir yere gezmeye çıktıysa oradaki bütün mağazaları gezerek en güzel ve en şık kıyafetleri bulur ve kendileri için alırlar. Emin olun ki en beğendikleri en pahalı olanlardır. Burcu terazi olan bayanlar için çanta tam da bir takıntıdır. Dolaplarında mutlaka çanta koleksiyonları vardır.
Beğendiği bir şey olursa ne yapar ne eder borç bile olsa onu mutlaka alır.

BURÇLAR :)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin