Koç Burcunun Takıntıları

112 2 1
                                    


Amacına ulaşmak isteyen kişi eğer başarısız olursa, bunu tekrar deneyecektir.

Koç burcunun en iyi bilinen özelliklerinden biri de ister kadın olsun ister erkek, her koşulda lider olmayı arzularlar. Burcun bu özelliği yönetici gezegenleri olan Mars'ın etkilerinden dolayıdır. En belirgin özellikleri olan cesaret, hırs, enerji, hareket, mücadele ve tutku marsın üstün özelliklerinde onlara yansıyanlardır. Bu olumlu ve üstün özelliklerden dolayı koç burcu olanlar liderlik takıntısı olan kişilerdir.
Her koşulda kazanmaya programlanan koçlar söz konusu önemsiz bir oyun bile olsa kazanmak için her yolu dener ve başarılı olurlar. Kaybetmenin şakası bile koçları rahatsız etmeye yeter. Çok eski çağlarda koç burcunun simgesi olarak horoz kullanılırdı. Horoz son derece cesur, kararlı ve fevri bir hayvandır. Boyuna ve gücüne bakmadan her türlü koşulda cesaretini göstermekten çekinmez. Bu özellikler koç burcuna en çok yakışan özellikler.
Bu burç sahibi olan kişiler kendi sınırlarının ve güçlerinin farkında olarak hareket ederlerse her konuda daha başarılı olurlar. Durması ve hareketlenmesi gereken yeri bilirse liderlik tamda onlara göre olacaktır. Onlarla asla iddiaya girmemelisiniz çünkü her koşulda kazanmayı bilecektir.

BURÇLAR :)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin