Aslan Kadını

35 2 0
                                    


  Ormanın kraliçesi Aslan kadını, asla sıradan ya da kaba görünmez. Zira hem pahalı hem de özel olan zevkleri, standartın çok üstündedir. Kendisine neyin yakışacağını bilir, en iyisini ister ve en iyisini hak ettiğine inancı sonsuzdur. Gurur duyduğu saçlarının bakımı için kuaföre gitmesi yılın olayı gibidir ve hiçbir şey onu saçlarıyla ilgilenilmesinden daha mutlu etmez. Ancak kozmetik bakımlar yaptırıp kendisini şımarttığı aşamada seyirci sevmez, çünkü insanların güzellik sürecini değil, sonucunu görmelerini ister.  

Aslan kadını bir ortama girdiğinde, baş döndüren tarzını fark etmemek neredeyse olanaksızdır. İnsanlar üzerinde, her seferinde tarzıyla akıllara kazınan bir etki bırakır. Kişinin "nasıl hissediyorsa öyle göründüğüne" emin olan Aslan, sırf da bu yüzden iyi hissetmeye özen gösterir. Fakat sürpriz bir şekilde Aslan burcu yaş alsa da, estetik operasyonlara sıcak bakmayabilir. Bu konuda gururlu davranabilir.

Aslan kadınının moda konusunda özel bir yeteneği vardır. Giyindiği her şey Aslan'ın üzerinde, başkalarına nazaran çok daha cazip durur. Genelde "ben ne giyiniyorsam moda odur" mottosunu benimser. Aslan kıyafetlerinin renginde olduğu kadar kumaşın kalitesi konusunda da seçici davranır. Parlak renkleri sever ancak renklerin aşırı bağırmasından hoşlanmaz. Sırt dekoltesini, siyah ve beyaz kombinasyonunu da sıklıkla kullanabilir.

BURÇLAR :)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin