İkizler Kadını

44 1 2
                                    


Yeni trendlerden genelde ilk olarak İkizlerin haberi olur. Arkadaşıyla gezmekten hoşlandığı alışveriş merkezleri ikinci evi gibidir. Eğer alışveriş merkezine gitmiyorsa, alışverişlerini büyük bir iştahla online yapacak, arkadaşlarına beğendiklerini göndererek fikir almakta geç kalmayacaktır.

İkizler burcu, Zodyak'ın en geniş gardırobuna sahip olabilir. Zira sürekli değişen ruh haline orantılı olarak, her ortam durum ve düşünce haline uygun giysisi, ayakkabısı, her şeye uyması gereken bir şeyleri vardır. Konuşmayı ve dinlemeyi çok seven İkizler, ağzını ve kulaklarını kapamayacak bütün aksesuarlara ilgi duyabilir. Severek alışveriş yapar ve sevdiği şeyden ikişer tane almak gibi bir huyu olabilir. Yine de sık sık fikir değiştirdiğinden, aldığı şeylerden kolayca sıkılabilir.

İkizler hayatı boyunca öğrenci görünümünü muhafaza etmeye eğilim gösterir. Renklere öncelik vererek değil, satın aldığının pratik olup olmadığına bakarak alışveriş yapar. Her değişken nitelikli burç gibi, İkizler de çok katlı kıyafetler giyinmeyi sever. Aksesuar olarak yüzüklere, eldivenlere, gözlüklere, bilekliklere, çantalara bayılır. Ancak evdeki eşyaların çoğunun nerede olduğunu bilmediğinden, bilinçsizce gidip kendisinde olan şeyin aynısını yeniden satın alabilir!

Ellerinin bakımı konusunda özenli davranan, bir diğer yandan da olan biten her şeyden haberdar olmak isteyen İkizlerin en favori mekânlarından biri de kuaförüdür.

BURÇLAR :)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin