burçlara göre psikolojik sorunları

122 5 1
                                    


Koç burçları: Aşırı şüpheci oldukları için koç burçları paranoid şizofrene yatkındırlar.
Boğa burçları: Boğa burçları aşırı duygusallıkları nedeniyle depresyona diğer burçlara göre daha çok eğilimlidirler.
İkizler burçları: Düşünmeden hareket etmeleri ve inişleri çıkışları nedeniyle sınırda (borderline) kişilik bozukluğuna yatkındırlar.
Yengeç burçları: Sürekli dikkat çekmeye çalıştıklarından histrionik kişilik bozukluğuna yatkındırlar.
Aslan burçları: Aşırı kendini beğenmişlik ve bunu kabul etmeme aslan burçlarını narsisistik kişilik bozukluğuna yatkın kılar.
Başak burçları: Aşırı düzen ve duygusal anlamda katılık başak burçlarını obsesif kompulsif bozukluğa yani düşünce davranış takıntısına yatkın kılar.
Terazi burçları: Dengesiz ruh halleri bipolar duygudurum bozukluğuna yani manik depresif rahatsızlığına yatkın kılar.
Akrep burçları: Aşırı kıskanç olmaları şizofreniye işaret etse de yengeç burçlarının aldatılma korkuları nedeniyle, othello sendromuna yatkın olduğunu söyleyebiliriz.
Oğlak burçları: Birçok şeye sahip olmadan öyleymiş gibi davranmaları oğlak burçlarının megalomani kişiliğine işaret eder.
Yay burçları: Yay burçları güvercin gibi ürkek ve hassas olduklarından kolaylıkla panik atağa yakalanabilirler.
Kova burçları: Kova sürekli planlar peşinde olması nedeniyle dikkatini tek birşeye odaklayamaz. Dolayısıyla potansiyel hiperaktivite ve dikkat bozukluğuna adaydırlar.
Balık burçları: Balıklar aşırı iyi ve duygusal olduklarında ve adaletsizliği de katlanamadıklarında majör depresyona yatkındırlar.  

BURÇLAR :)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin