-Mi-Cha'nın ağzından-Şuanda Kata ile hastanede yemek yiyoruz. Bir yandan da konuşuyorduk.
Yeni doktorlar geleceği için. Yakışıklı olduklarını söylediler. Yemeklerimizi bitirip, terapi odama gittim.
Kata'yla ayrı odalarda terapi görüp ayrı odalarda yatıyorduk.Herkesin kendine özel odaları vardı zaten hastanede sadece zengin ailelerden gelen olduğu için kalabalık değil en fazla 40-50 kişiyizdir.
Kendi terapi odama girip yeni gelecek olan doktorumu bekliyordum. Dediğim gibi herkesin kendine özel doktoruda vardı. Aslında benim de vardı ama ben onu çileden çıkardım nu yüzden oda işinden ayrılıp başka bir yere tahinini istedi.
Aniden kapı açıldı ve içeri taş ötesi biri girdi.Şimdi bu benim yeni doktorum mu?
-Kata'nın ağzından-
Karşımda yeni gelen doktor vardı. Beni tedavi etmeye çalıyordu. Evet çalışıyordu ben onu dinlemiyor
.Sadece onu izliyordum.Mi-Cha ne kadar erkeklerden haz etmiyor gibi gözüksede ben erkek manyağıydım.
Bana birkaç soru sordu .Hemen cevap verdim. {Dr=doktor}{Kt=kata}
Dr- Adınız neydi küçük hanım?
Kt- Adım Kang Kata , ha! bu arada ben küçük değilim .
Dr- Ah! Pekâlâ öyle olsun bakalım. Ama benden küçüksün ben 20 yaşındayım sense daha 19 yaşındasın.Bana oppa demek zorundasınız küçük hanım efendi.
Bu adam beni sinir ediyor.Tamam yakışıklı ona birşey demiyorum.
Kt- Artık bu konuları geçsek ben sıkıldım , başka sorular sorun lütfen.
Dr- Tamam geçelim.
Evet arkadaşlar yeni kurguya başladım .Bu bölüm biraz kısa oldu diğer bölümleri uzun tutmaya çalışacağım. Umarım beğenebilirsiniz. Diğer bölümlerde görüşürüz. ^¤^
Okuduktan sonra alt taraftaki yıldıza dokunmanız yeterli.
*233 kelime*