! 9 !

97 3 1
                                    

-Mi-cha 'nın ağzından-

Sabah odanın kapısının tıklanmasıyla gözlerimi araladım. Burnuma bir koku geldi bu çok tanımadığım ama güzel ve huzur veren bir kokuydu . Yanıma baktığımda boş olduğunu gördüm boş olan tarafa dönüp koklamaya başladım. Ama bir anda kapı açıldı ve içeri doktorum jungkook geldi. Yatağa gelip oturdu.

Dr.jjk- Dün gece iyi uyuyabildin mi?

Bu neyden bahsediyordu.

Mc- Evet iyi uyudum.

Bir yerden yine bir koku geliyordu. Jungkook'a doğru yaklaşım. Burnumu boynuna götürüp kokladim bir dakika bu koku yatağımda olan kokuydu!!! O koku oraya nasıl geldi .

Dr.jjk- Kokumu dünkü gibi çok sevdin herhalde.

Mc- Ne dedin sen lan !! ( kızımızın Türklük damarı kabardı sjshdsh)

Dr.jjk- Diyorum ki dün de çok sevdin kokumu hatta yanında yatmamı da söyledin bende sen uyuyana kadar bekledim .

Mc- Of! Ben uyurken ne yaptığımı bilmiyorum bunun için Üzgünüm .

Dr.jjk- Önemli değil. Her zaman yanıma gelebilirsin yatmak için .diyip çıkıp gitti bu adamın derdi neydi ?

-Kata 'nın ağzından-

Bahçede biraz dolaşıyordum. Bağran bir adamı gördüm. Telefonla konuşuyordu. Biraz daha yaklaştığımda bunun doktorum taehyung olduğunu gördüm.
Ağlıyordu sonra ise telefonu kapatıp "anne anne !!" Diye bağırıp ağlıyordu.
Işte şimdi taehyung'a yaklaşmanın tam sırasıydı. Yanına gidip ona sarıldım .

Oda bana sarıldı onun suan yanında birine ihtiyaci vardı oda bendim. Daha çok ağlayıp bana daha sıkı sarılıyordu. Bir anda benden ayrıldı. Elimden tutup hastaneden çıkardı. Beni arabasına götürüp. Dağlık bir eve getirdi elimden tutup eve soktu. Yatak odasına götürdü. Yatağa oturup yanını gösterdi. Bu oturmamı gösteren bir komuttu. Bende lafını ikiletmeden oturdum. Kafasını bacaklarıma koydu. Reflex olarak bende ellerimi saçlarında gezdirdim. Uyuduğuna dair mırıltılar duyduğumda yavaşça yataktan kalkıp üstünü örttüm.

Odada dolaşmya başladım. Taehyung ve yanında bir kadın vardı. Annesi olmalıydı. Taehyung un telefonu çalmaya başladı. Hemen telefonun yanına gittim arayan doktor jungkook tu uyanmaması için telefonu açıp odadan çıktım.

Jjk- Ne yapıyorsun bro hastanede değilsin?

Kt- Benim kata taehyung yanımda biraz kötüydü o yüzden biz hastaneden çıktık.

Jjk- Tamam sagol bilgilendirdiğin için bir şey olursa ara lütfen.

Kt- Tamam ararım ama mi -chaya söyle beni merak etmesin.

Jjk- Tamam .

Diyip kapatti bende mutfağa gidip yemek yaptım. Yemekler olunca yukarı çıkıp taehyung u uyandırdım . Berbaber mutfağa indik . Yemek yemeğe başladık.

Tg- teşekürler yanımda olduğun için

Kt -önemli değil her zaman yanında olurum sen merak etme ama bu gün neden o kdar çok ağladın bunun sebebi neydi?

Tg- Annemle kavgalıyız uzun zamandır. Bu gün yine onunla barışmak için çabaladım ama yine yine olmadı.

Kt- peki neden kavgalisiniz?

Tg- Benim sevgilim momo varya işte annem onu sevmez , momo da benimle evlenmek istediğini söyledi bende annemi aradım onun kararını öğrenmek için ama o istemiyor momo ile evlenmemi momodanda ayrılamıyorum.


Kt- Neden ayrılamıyorsun ki ?

Tg- Galiba onu seviyorum bilmiyorum daha önce sevgi kelimesinj pek tatmadım. Onu seviyormuyum onu bilmiyorum ama sevgilisiyim işte. Peki sevgi ne demek ?

Kt- Bende sevgi ne demek pek bilmem ama sevgi onun yanında heyecanlanıp , huzurlu hissrtmektir.
Aşk onun yanından ayrılamamak , hep yanında olmak istemektir onu koklayıp sarılmak öpmek istemektir. Yani bence aşk bunları ifade ediyor. Peki bu anlattıklarıma göre sen momo yu seviyor musun?

Tg- Bu anlattıklarının hiç birini yaşamadım o zaman ben hiç momoyu sevmemişim.




-Taeyung'un ağzından-

Kata'yı aşkı sorduğumda çok güzel bir şekilde cevap verdi . Kata 'ya tuvalete gideceğimi söyliyip yanından ayrıldım. Hemen momo'yu aradım.

Mm- Alo aşkım (oğk)

Tg- Alo

Mm- Ne oldu sevgilim ?

Tg - Sana bir şey söylemeliyim.

Mm- Şöyle hadi meraklandım.

Tg- Ayrılalım.

Mm-Neeee!!!!

Tg- Ayrılalım işte anlamıyor musun ? Seni artık sevmiyorum hadi bayyyy.

Diyip telefonu kapattım. Kata'nın yanına indim.







Evet arkadaşlar bu bölümün de sonuna geldik .

Yıldız butonuna basmayı unutmayın!

Hikaye sizi sıkıyor mu?


Görüşürüz.
♡♥♡♥♡ ♡♥♡♥♡

Bogo şipoyo~♡

*583 kelime*

Soicide Room《Jeon Jungkook》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin