Şarkıyı dinleyin mükemmel~♡
-Mi-cha'nın ağzından-
Sabah gözlerimi açtığımda hastanede gürültü vardı. Ne olduğunu merak ettiğim için banyoda işlerimi halledip odadan dışarı çıktım. Herkes konşuşturuyordu. Ne oluyor lan burda?.
Önümden geçen bir hemşireyi durdurup "ne olduğunu" sordum. Oda "bu gün patronun geleceğini" söyledi.
Demek oyüzden bu kadar telaş vardı . Aslında bu gün çok mutluydum çünkü bu hastaneden -hapishaneden- çıkmam için 1 ayımın kaldığını öğrendim. Zaten bu hastanede neredeyse 3,5 yıldır kalıyordum . Yeni doktorumla çok fazla zaman geçirmesekte ona bağlanmıştım...Odama geri dönüp . Telefonumu elime aldım. Dün takipçilerime verdiğim sözü tutmak için bir fotoğraf daha paylaştım.
@mimicha: Artık buluşacağımız günü belirledim . Çok yakında beraberiz~.~@k: o günü bekliyor olucam.
@s: Seni görmeyi iple çekiyorum.
@mimicha: bende sizi görmeyi iple çekiyorum.
@s: @mimicha oha! Bana cevap yazdı . Fels geçiriyorum ycdhbdbdjdhdbdbdbdbhddhehhdhdhdhdbdbdbdhjseiejejsksksnddnxbznksksjddhdhdhdjjdjesiosskoaskjsjddjdjdj.
@p: beni bir tuvaletten çıkaramadın.
Bu çocuk dünden beri tuvaletten çıkmamışmıydı.
@r: Seni kaçırmaya geliyorum bekle yerini öğrendim.
Ne! Bu nerden öğrendi yerimi yada yalan söylüyor.
---@mimicha ve @r konuşması---------
@r kişisinden mesajınız var.
Hemen mesaja tıkladım. ..
@r:Yerini buldum hastaneden çıktığın gün yanına gelicem beni bekle güzelim...
@mimicha: Kimsiniz?
@r:Plotoniğin...
@mimicha: Şu üç noktayı koymaktan vazgeç , hem sen yerimi nereden öğrendin?
@r:Kıt mısın kızım sen ? Ben plotoniğim yani senin her şeyini bilirim şimdi benim gitmem lazım bebeğim sonra görüşürüz...
@mimicha: Kıt falan değilim! Bunu o küçük kafana sok ! Birde plotoniğim olucaksın yazık yazık çok yazık.
Telefonu sinirle kapatım . Yatağa bıraktım hızlıca . Duvara fırlatamazdım zaten sadece onunla vakit geçiyorum. Oda kapısı açıldı ve içeri kata girdi. Onu bir kaç gündür görmüyordum zaten özlemiştim. Yanına gidip sarıldım.