-Mi-Cha'nın ağzından-.
Jennie hemşireyle bana bakan kahve rengi gözleri umursamadan yukarı çıktık. (Kahve rengi gözlerin sahibi jungkook). Beni odama bırakıp çıkıp gitti herkes gibi beni o da yalnız bıraktı bu Üzgün halimle beni bırakıp gitti.Yine dediğim gibi herkes gibi ...
Sabah uyandığımda yanımda olan doktorum jungkook vardı.
Dr.jjk- Hadi kalk bu gün terapiyi başka odada yapıcaz.
Mc- Peki.Siz çıkın ben geliyorum.
Dediğim gibi odadan çıktı bende üstüme bir şort ve uzun kollu bir siyah t-shirt giydim ve odadan bende dışarı çıktım. Bir odaya gelmiştik. Burası kap karanlıktı. Beni bir sandalyeye oturtup. Kendisi odada zar zor gördüğüm camlı bölüme girdi. Oturduğum yerin yanında jilet vardı. Bu ne yapmaya çalışıyordu?
Mikrofondan konuşmaya başladı.
Dr.jjk- O jileti al ve kendini kes bakalım. Nasıl kestiğini bir görelim.
Mc- Sen benim doktorum değil misin? Niye benim kötülüğümü istiyorsun!!
Ellerimi falanda kesmicem işte o kadar.Dr.jjk- Sana kötülük yapmıyorum , sen bana geçmişte neler yaşadığını söylemiyorsun kan beni tutuyor diyorsun o zaman ellerini nasıl kestin diyorum söylemiyorsun bende bu yolu denedim . Şimdi jileti al ve bir yerini kes dedim!!
Bundan sonra bir şey diyemedim. Jileti elime aldım. Bacaklarımı kesicektim. Ellerimi kesemezdim.
Kafamı başka yöne doğru çevirip bacaklarımı kesmeye başladım. Bakamadığım için ne kadar derin veya çok kestiğimi bilmiyordum ama en son hatırladığım şey doktorum olan Jungkook'un küfretmesiydi.-Jungkook ' un ağzından-
Mi -Cha bana hiç bir şeyini bana söylemek istemediği için bende ona başka bir terapi uyguladım ama bu da olmadı o bayıldıktan sonra yanına koştum o anda ağzımdan bir küfür savruldu.
Dr.jjk- Hassiktir
Yanına gittim. Bacaklarına baktığımda çok kötü kanadığını gördüm. Onu kucaklayıp karanlık odadaki koltuğa yatırdım.Pansuman için bir kaç malzeme alıp koltukta yatan Mi-Cha'nın yanına gittim. Bacaklarının olduğu tarafa oturup pansuman yapıp sardım. Hâlâ uyandığı için onu kucaklayıp kendi odasına götürdüm. Yatağına bırakıp odadan çıktım. Ondan yinede geçmişini öğrenememiştim. Bende bu hastanede yakın arkadaşı olduğunu duyduğum Jennie hemşirenin yanına gittim.
Dr.jjk-Merhaba Jennie hanım. Size bir kaç bir şey sorabilir miyim?
Hr.jn- Merhaba , tabiki sorabilirsiniz Jungkook bey.
Dr.jjk-Mi Cha'nın geçmişini öğrenmek istiyorum.
Bu bölüm kısa oldu.Hafta sonu yeni bölüm atacaktım ama dayanamayıp hafta içi attım merak etmeyin hafta sonu yeni bölüm gelicek. Diğer bölümler de görüşürüz.
♡♥♡♥♡ ♡♥♡♥♡*355 kelime*