Ertesi gün
-V'nin ağzından-
Jungkook'la kapıda Momo ve Mia'yı bekliyoruz.Mia kim derseniz Mia Jungkook' un sevgilisi.Jungkook'la zaten çocukluk arkadaşıyız.
Onlarlada Üniversite'de sevgili olmuştuk. Yani yaklaşık 6-7 aydır sevgiliyiz.Uzaktan geldiklerini gördüm Jungkook 'u dürtüp sevgililerimizi gösterdim.Sonra yüzüme bir sırıtış yerleştirip. Yanına gidip dudağına küçük bir buse kondurdum.
Dudaklarımızı ayırıp içeriye girdik.-Kata'nın ağzından-
Odada dolaşmaktan sıkıldım bu yüzden biraz dışarıyı izleyim dedim .Keşke izlemeseydim. Yakışıklı doktorum bir kızı dudaklarından öpüyordu.
Galiba bu kız onun sevgilisiydi galiba değil kesin sevgilisi aferin Kata yakışıklı doktorunu elinden kaçırdın.
Yok kız ayırırız sen dert etme.
Yha! O nasıl olacakmış? Ben deli muamelesi görüyorum bana bakmaz kiii.
Sen dert etme diyorum beni nerenden dinliyorsun acaba.Ben ayırıcam diyorsam ayı-rı-cam nokta.
Öff! Sana da bir şey denilmiyor .Tamam bakalım onları ayırabilecek misin .
Bak gör nasıl ayırıcam onları .Sen sadece benim dediklerimi yap.
Tamam
Şimdi ellerini kesiceksin.
Ne? Ama neyle kesicem ki.
Şurda ayna var onu kır kes , bu kadar.
İç sesimi dinleyip aynayı zorda olsa kırdım. Neden zor diye sorarsanız. Ellerim bağlı kendimi kesmemem için ellerimi birbirine birleştirip bağladılar.Ama tabiki ben dururmuyum , durmam.
Elime ayna kırığı alıp . Bacaklarımı kesmeye başladım .Ellerimi kesemezdim sargılı oldukları için. Bende bacaklarımı kestim çok acımıyordu.Zaten alışıktım Mi-Cha 'dan. Ilerleyen bölümler de bunu daha iyi anlarsınız.
Çok fazla kanaması arttı. Yavaş yavaş gözlerim kapandı. Artık gün ışığı yerine karanlıktaydım...
-Mi-Cha'nın ağzından-
Canım sıkılıyor , zaman geçmiyor bu odada bende sıkıldığım için odadan çıktım , çıktığım gibi bir hemşire yanımda belirdi ona Kata'nın yanında olacağımı söyledim.
Beni onayladı. Kata'nın odasının kapısının önüne gidip kapıyı açtım. Açtığım da şok oldum.Hemen yanına gittim. Bacakları kan içindeydi.
Bir şey yapamıyorum ellerim ve ayaklarım titriyordu .Hareket edemiyordum. Kata'yı nasıl böyle bir pisliğe sürüklemiştim .Ah! Lanet olsun böyle işe.
Madem hareket edemiyordum ben de bağırmaya başladım.
Mc- YARDIM EDIN !!!!!! YARDIM EDIN !!!!!
Hemşire- Ben hemen Taeyang beyi çağırayım.
Mc- Biraz hızlı olsan iyi edersin.
Koşarak yanındam ayrıldı. 2-3 dakika sonra yanında bir adamla geldi.Herhalde bu Kata'nın yeni doktoruydu.O gelince Kata'nın yanından kalktım. Doktorda onu kucağına alıp yatağına yatırdı.
Yeni bölüm geldi. Umarım beğenmişsinizdir .Sizi seviyorum. Diğer bölümlerde görüşmek üzere.
* 344 Kelime *