-Taehyung'un ağzından-
Kata'nın yanına indiğimde televizyon izlediğini gördüm yanına gidip oturdum.
Kt- Kimle konuştun?
Tg- Momo'yla konuştum ayrıldık.
Kt-Oh! Çok sevindim yani şey annenle artık barışabilirsiniz.
Tg-Evet sonunda annemle konuşabiliriz. Hadi onu arayalım.
Annemi aradım 4. Çalışta açtı.
Tg-Anne sana güzel bir haberim var.
Annesi- Neymiş hemen söyle işim var.
Tg-Biz Momo'yla ayrıldık.
Dedim ve kata bir kaç kez hapşurdu.Telefonda hoparlördeydi...
Annesi-O kim oğlum o kız sesimiydi hemen bu aksam bana yemeğe geliyorsunuz itiraz istemem .Hadi bayy.
Bu kadın ne ara bana iyi davranmaya başlamıştı amann boşver bana iyi davranıyor ya o yeter.
-Kata'nın ağzından-
Annesi beni beni yemeğe çağırdı gagagagag fangirl'lük damarım kabardı.Neyse.*.
Tg- Annem bizi yemeğe çağırdı sende geliyorsun bu yüzden AVM"ye gidelim sana bir şeyler alalım hadi gel.
Kt- Peki.
Arabaya binip AVM'nin yolunu tuttuk.
AVM'ye geldiğimizde arabadan indik bir kadin giyim mağazasına girdik. Bir kaç elbise denedim sonunda aradığımı bulmuştum.(Kata'nın giydikleri *çaktırmayın bu hamilelik elbisesi ben öbürlerini beğenmedim için bunu seçtim xjdhdbxnxn*)
Taehyung'ta siyah bir takım elbise almıştı kendine .Onları aldıktan sonra makyaj ürünleri satılan bir mağazaya girdik. Oradanda birseyler alıp çıktık evin yolunu tuttuk.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Elbisemi giyip makyaj yaptım. Ellerime ve bacaklarima da aynı şekilde yaptım. Zaten yaralarımda azalmıştı.Taehyung'ta giyindiğinde annesinin evine gittik. Kapıyı çaldık kapıyı gayet genç görünümlü bir kadın açtı Taehyung'a baya sarıldılar sonra ondan ayrılıp bana sarıldı .
Ve içeri geçtik.-Mi-cha'nın ağzından-
Kata'nın doktor Taehyung'la olduğunu öğrendim .Canım sıkıldığı için telefonumu elime alıp instagramda dolaştım. Fazla takipçiye sahiptim yani bir sosyal bir ünlüydüm ama insanlar neler yaşadığımı bilmiyorlar .Bayadır fotoğraf atmadığımı fark ettim.Hemen bir fotoğraf yükledim.
@mimkcha:Çok mu tatlıyım ne? Kahkül kestirdim atayım mı?
Ve fotoğrafı yayınladım . Kendime Kahkül kesmistim . Fotoğrafı paylaştığım da bir takip isteği gördüm ve kabul ettim . Hesabına girdiğimde bunun doktor jungkook olduğunu gördüm .Kullanıcı adı; @jeonjung tu onunda baya takipçisi vardı. Fotoğrafa yorumlar gelmeye başlamıştı.
@ı: yakıyorsun bebeğim ve hemen fotoğrafını at .
@g: Eriyorum...
@ğ: @g katılıyorum +1
@h: Tavşan'ın olayım tut beni.
@k: akşama boşum beklerim.
@jeonjung: o benim kazandığım oyuncak değil mi?
@h: @jeonjung sen ona oyuncak mı aldın seni şanslı şey .
@o: ******barindayim gel.
@p: tuvalete gidiyorum...
Bunu gibi bissürü şey jungkookta yorum yazmıştı. O aldiysa ne olmuş yani . Sevenlerimi daha cok bekletmeden bir fotoğraf daha attım.
@mimicha: Nasıl olmuşum ? Sizi seviyorum. Umarım bir gün buluşma günü belirleyebilirim.
@k: çok seksi olmuşsun. +5
@y: +5
@h:+5
-
-
-
-@p: tuvaletten yeni çıktım şimdi geri gidiyorum bu küçük şey inmiyor. Neden bunh bana yapıyorsun. @mimicha
@jeonjung: Terbiyeni takın!!
@a: Sana ne oluyor sevgilisi misin?
@jeonjung: Hayır değilim
@a: O zaman Karışma.
@jeonjung: Sen bi özele gelsene.
@mimicha: tamam kavga etmeyin lütfen @a ~♡
@a: bebeğim senin için uzatmayacagim.
Bende telefonu kapattım yarın bir fotograf daha atmayı
düşünüyorum...-Kata'nın ağzından-
Taehyung'un annesi bizi güzel şekilde ağırladı . Taehyung izin isteyip odasına çıktı . Annesi de benle konuşmaya başladı.
Annesi- Taehyung senin neyin oluyor ? Yoksa sevgilin mi ?ah ! tanrım şükürler olsun sonunda istediğim bir gelin adayı.
Kt- Üzgünüm ama sevgilim değil efendim o benim doktorum.
Annesi -Sen hasta mısın ? Sana çorba koyayım mı? Oğlum seni hasta mı etti yoksa?
Kt- öyle bir hastalık değil 3-4 ay sonra hastaneden çıkış yapıcam ve piskolog olmayı düşünüyorum.
Annesi - Umarım istediğin bir mesleğe sahip olursun kızım. Peki hastalığın ne ?
Kadına ben kendimi kesiyorum mu diyecem sımdı?
Kt- söylersem benden uzaklaşabilirsiniz.
Annesi- sen söyle bir seycik olmaz.
Kt- Ben terapi görüyorum kendimi önceden kesiyordum . Ama şimdi hepsini bıraktım.
Annesi-Bende baya kötü bir şey sanmıştım ergenlikte herkes yaşar böyle şeyleri sen dert etme güzel kızım. Dedi bu son konuşmamız di taehyung aşağı indi bizde hastaneye geri döndük.
Bu bölümde bu kadardı.Hikaye çok okunmuyor ama ben yineden yazıyorum. Okunması belki artar diye umarım okunma , vote ve yorumlar artar...
YINEDE YAZACAM BA-NA- NE .
HAFTA ICI BELKI YENI BÖLÜM GELIR .YANI MUTLU OLURSAM YAZARIM . GENELLIKLE ÜZGÜN OLUYORIM AMA NEYSE SIZI COK SIKMIYIM .KENDIMLE ILGILI BIR KITAP CIKARMAK ISTIYORUM AMA KARARSIZIM ...BENI DESTEKLEYIN TEK DAYANAGIM OKUYUCULARIM...:'(
BOGO SIPOYO~♡