- Jungkook'un ağzından-
Mia'yla ayrılalı 2 gün geçmişti. Canım sıkıldığı için biraz hastanenin bahçesine çıktım. Bir banka oturup telefondan instagram'a girdim. Karşıma Mia'nın bir fotoğrafrafı çıktı. Bornozluydu arkasında sa bir erkek vardı o da aynı şekilde bornozluydu. Benden ayrılığı gibi kendine birini bulmuş. Amann banane umrumda değil telefonu kapattım. Hastaneye girip. Mi-cha'nın odasına gittim. Uyanmış ve yatağın üzerinde bağdaş kurmuş oturuyordu. İçeri girdim.
Yanına gidip oturdum. Direk bana baktı (başka kime bakacaksa sjbddnjxzb)
Dr.jjk- Bu gün seni çok sıkmıycam . Bu gün seni eğlendirmek istiyorum bu benim içinde iyi olur hem sende bu hastaneden birazda olsa çıkmış olursun ne dersin?
Mc- Benim içinde iyi olur ama size yük olmakda istemem.
Dr.jjk- Bana yük olsaydın seni çağırmazdım. Bu arada dışarda bana sadece jungkook demeni istiyorum şimdi üstünü değiştir. Ben seni dışarda bekliyorum.
Mc- Tamam.
Dedi bende odadan çıktım .
-Mi-cha'nın ağzından-
Üstümü giyip odadan çıktım . Üstüme siyah t-shirt ve yırtık kot giymiştim.
Doktor jungkookun yanına gittim . O hastaneden izin almıştı. Arabasına bindim . Lunaparka gelmiştik. Beni niye buraya getirmişti bu?Eliyle ileriyi gösterdi . Dönme dolabın olduğu yeri gösteriyordu. Bizde oraya gittik bir vagona bindik.
-Jungkook'un ağzından-
Mi-chayi lunaparka getirmiştim. Ama hiç gülmüyordu. Vagona bindik.
Jjk- Neden somurtuyorsun?
Mc- bay je-jungkook somurtuyormuyum farkında değilim gerçekten
Jjk- Lütfen rahat ol beni arkadaşın olarak gör ve bu günü gülerek geçir.
Dedim ve zaten dönme dolapta durmustu.Sonra ise havalara kadar uzanıp dönen bir oyuncağa bindik. Mi-cha seviyor gibiydi gülüyordu öyle güzel gülüyordu ki ash ben ne düşünüyorum ya yok yok sil bu düşünceleri aklından jungkook oyuncak bir anda dönmeye başladı çok hızlı dönüyordu. Midem bulanmıştı. Oyuncak sonunda bittiğinde sarhoş gibi yürüyordum mi-chada bana yardım ediyordu.
Ona bakılırsa sanki hiç binmemiş gibiydi. Ileri doğru baktığını gördüm. Beni dürtüp tatlı bir şekilde " bana o koca ayıcığı istiyorum"dedi hehehe bende kıramadım. Vuruş alanına gittim. Elime oyuncak tüfek verdiler. Hepsini vurmuştum . Ayıcığı görevliden alıp mi-chaya verdim . Elimden aldı resmen gözleri parıldadı.
Ellerini boynuma doladı bende ellerimi beline doladım. Biraz öyle kaldık sonrada sahil kenarına geldik. Bir oturağa oturduk yani banka . Mi -chaya baktığımda Ayıcığına sarılmış bir sekilde denize bakıyordu. Gözleri de hafif kapanıyordu.Kafasını omzuma koydu .Bir şeyler söylüyordu. Uykusunda konuşuyordu. Ona biraz daha yaklaşıp. "Huzur verici koku"diyip kucağıma oturmuş. Bu kız ne yapmaya çalışıyor? Ellerini yine boynuma sarıp kafasını boynuma gömdü "Hmmm" dedi. Onu kucaklıyıp arabaya götürdüm. Koltuğa doğru bırakmak istedim ama beni bırakmadı . Biraz daha onu zorlayıp. Ayıyı arka koltuğa bırakıp Sürücü koltuğuna gittim. Hastaneye vardık . Hastane gece geç saat olduğu için hastane boştu. Mi -chayi yine aynı şekilde kucağıma aldım . Odasına çıkardım. Yatağına yatırdım. Kalkicaktim ki elimde bir el hissettim.
Mc- Gitme biraz daha kal.
Jungkook ve mi - chayi yakınlaştırdım. Sizce hikayede nasıl gidiyor ?
Iyi gidiyor +1
Igrenc biraz değiştir+5
Idare eder +2
Mükemmel gidiyor +8
Diğer bölümlerde görüşmek üzere .
♡♥♡♥♡ ♡♥♡♥♡*463 kelime*