-Kata'nın ağzından devam-
Yaklaşık 5-10 dakikadır bir şey konuşmuyoruz.O soru sormayınca ben sorayım dedim.
Kt- Sizin adınız nedir?
Dr- Benim adım Taeyang Kim Taeyang (umarım doğru yazmışımdır. Eğer yanlışsa lütfen düzeltin)
Kt- Güzel isimmiş aynı benim ismim gibi.
Hafif bir kıkırdama çıktı ağzından .
Dr- Evet dediğin gibi ikimizinde ismi güzel ama bana yakın dostlarım V'de derler ama sen sakın diyim deme .
Öyle diyince biraz üzülmeme sebep olmuştu neden bende söyleyemezmişim...
-V 'nin ağzından-
Kata'yı odada bırakıp odadan çıktım çünkü sevgilim artmıştı.Sevgilimin adı "momo" ^yanlış anlamayın onları shiplemiyorum.Sadece ad bulamadım zjsjsjsjsjz^
Açıp onunla konuştum. Bu aralar aramız öncesine göre daha iyiydi. Yarın buraya gelmek istediğini söyledi. Bende kabul ettim, etmek zorundayım çünkü hemen trip atar benle bir kaç gün boyunca konuşmazdı.
Onun için üstüne, yani çok üstüne gitmedim diyelim.Tekrar Kata'nın kapısını açıp kafamı oradan içeriye uzatıp (umarım anladınız)
Dr- Bu günlük bu kadar yeter yarın görüşmek üzere diyerek kafamı kapıdan çekip kendi odama gittim.
-Mi-Cha'nın ağzından-
Karşımda gayet iyi bir doktor vardı. Ama ben pek umursamam yani böyle şeyleri, onu umursamaz tavırlarla karşında oturuyorum.
Ha!bu arada adını öğrendim, nasıl derseniz yaka kartında yazıyor .Yanıma oturup elimi kucağına aldı. Bu ne yapıyor lan.
El sargılarımı açmaya başladı. Çünkü çok kanadığı için kanlar üste çıkmıştı. Sonunda sargıyı çıkarıp elimi biraz sürdü ama ben koluma bakmıyordum, bakamıyordum. Beni kan tutuyordu.{Dr=doktor}{Mc=mi-cha}
Mc- Hemen şunu sarar mısınız?
Dr- Neden? biraz incelemem gerekiyor. Bunlar çok derin yaralar.
Mc- Çünkü beni kan tutuyor
Dr- O zaman bu derin yaraları nasıl yaptın ?
Kısık bir sesle " bunların hepsini ben yapmadım" dedim.Onun duymaması için.
Mc- SANANE!!!
Dr- Tamam sarıyorum hemen kızma.
Işte böyle olacaksın her dediğimi yapacaksın.
Ellerimi özenle pansuman yapıp sardı. Sonra ise odamdan kapıyı çarpıp çıkıp gitti.
Ne olmuştu bu Jeon Jungkook'a bana atar mı yapıyordu?Eehehe yeni bölüm geldi. Belki bu gün , belki yarın yeni bölüm atarım. GÖRÜŞÜRÜZ♥♥♥♥♥
♥♥♥♥ ♥♥♥♥
♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥
♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥
♥♥*317 kelime*
Okuduktan sonra aşağıdaki yıldız butonuna basmayı unutmayın.