! 7 !

108 6 0
                                    


-Jungkook'un ağzından-

Hr.jn-Tamam ama  bu konu hakkında Mi-Chan'nın haberi var mı?

Dr.jjk- Hayır  yok ama aslında bana söylemek istemediği için sizin bilip bana söyleyebileciğinizi düşündüm umarım yanılmamışımdır.

Hr.jn- Evet biliyorum neler yaşadığını ama bunu size söylersem benimle bir daha konuşacağını düşünmüyorum.

Dr.jjk- Peki size bir teklif sunsam.Siz bana söyleyin ben sizin bana söylediğinizi ona söylemiyim.

Hr.jn- Ne yapsam bilmiyorum , size güvenebilirmiyim?

Dr.jjk- Elbette güvenebilirsiniz.

Hr.jn- Peki o zaman anlatmaya başlıyım. (Buradada yazıp sizi sıkmak istemedim bu yüzden eğer unuttuysanız flash backel e bakabilirsiniz)

Dr.jjk- Teşekkürler.

Diyip ordan uzaklaştım . Bu kız o kadar şey yaşamıştı ve ben ona kötü zamanlar yaşatmıştım. Kendime lanetler okuyordum. Hemen Mi-Chan'nın odasına gittim. Hâlâ uyuyor olduğunu gördüm. Yanına yaklaşıp saçlarını okşadım.Bir anda elimi geri çektim çünkü  Sevgilim Mia içeri girdi. Bana bakıp odadan çıkıp gitti.
Ah! Şimdi birde bununla ûraş.


-Mia'nın ağzından-

Jungkook ' u özlemiştim . Onun hastanesine gidip nerede olduğunu öğrendim bir hastanın odasındaymış.
Kapıyı çalmayı düşünmeden içeri girdim. Jungkook bir kızın saçını okşuyordu. Kapıyı açtığım da jungkookun gözleri beni buldu ben de hemen o odadan çıktım. Jungkookta arkamdan geliyordu.Hastaneden dışarı çıktım.  Aramı döndüm.

Mia- Ayrılalım

Jjk- Tamam ayrılalım bu kadar küçük bir şeyde ayrılalım diyorsan tamam öyle olsun ama bir daha sakın ama sakın karşıma çıkma.
 

Dedi ve gitti. Şuan iyi bok yemiştim. Aman boşver mia başka erkek mi yok?





Soicide Room《Jeon Jungkook》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin