-Mi-cha'nın ağzından-
Doktor Taehyung (evet yanlış yazıyormuşum sjdjdh) Kata'yı hâlâ kontrol ediyordu.Bir kaç dakika sonra içeri bir kiz girdi.
Kız- Sevgilim ne zaman geliyorsun, burada ağaç oldum.
Doktor bana kısa bir bakış atıp. .Sevgilisine dönüp.
Dr- Tamam sen çık ben geliyorum .
Kız gözlerini devirip odadan çıktı.
Mc- Doktor Taehyung bey siz çıkın isterseniz sevgiliniz beklemesin hastanızın yanında ben beklerim.
Dr-Ah! Teşekkürler bu iyiliğini unutmayacağım.
Diyip odadan çıkıp gitti.Bu ne biçim doktor , benim bildiğim doktorlar hastasının yanında olur o iyileşene kadar bekler değil mi?
Ama bizim doktor ne hikmetse gitti.
Bide ben öyle dedikten sonra teşekkür ediyorya çıldırıcam. Insan öyle şey olmaz ben bakarım der.Kata gözlerini açınca bu düşüncelerden kurtulup onun yanına gittim.Mc- Ne oldu sana? Niye böyle bir şey yaptın ? Şimdi daha iyi misin?
Kt-Bir dur ya kendime geliyim.
Aradan 5 dakika geçti .Kata ne konuşuyor ne bir şey yapıyor sadece boş boş duvarı izliyor.
Mc- artık anlatacak mısın neler olduğunu?
Kt- Tamam anlatıcam.Ilk önce sen sor ben cevap veririm.
Mc- Neden kendini kestin?
Kt-Ben yeni doktoruma tutuldum.Yani onu sevmeye , hoşlanmaya başladım. Bu sabahta onu ve sevgilisini öpüşürken gördüm. Içim acıdı ama sen anlamassın boşver o yüzden bende kendimi kestim belki yanımda olurda sevgilisinin yanına gidemez diye düşünmüştüm ama yanılmışım.dedi ve ağlamaya başladı.
Ona sarılıp saçlarını öptüm ."Geçicek" dedim. Kucağımda uyuya kaldı .Onu yatağa yatırıp .En son bende odadan çıktım.
Yine yanıma bir hemşire geldi .Kata'nın uyduğunu ve benim biraz hava almam gerektiğini beni bahçeye çıkarmasını istedim kabul etti.Yalnız başımıza bahçeye dahi çıkamıyordu.
Hapisane gibi bir yer burası en azından telefon veriyorlar. Hemşire ile birlikte bahçeye çıktık. Gidip bir banka oturduk. Yanımda oturan hemşireye iyi anlaştığım onlan Jennie Hemşireyi çağırmasını istedim. Yanımdan kalktı o kalktıktan sonra etrafa göz gezdirdim .
Benim doktorum ve Kata'nın doktoru sevgilileriyle fingirdeşiyirlar. Kaşlarımı çatıp biraz onlara baktım omzumda el hisetmemle irkildim .Yan tarafıma döndüm Jennie nonayı gördüm ona sarıldım oda bana sarıldı. Öbür hemşirelerin yanında ona nona dememi istemiyordu.
O istemediği için bende demiyorum.
Konuşmaya başladı.Jn- Beni çağırmışsın bir şey mi oldu canım.
Mc -Aslında evet bir şey oldu.Kata kendini kesti .
Jn- Ne? Bundan niye benim haberim yok?Sen niye üzülüyorsun.
Mc- Sen amiliyata girmişsin o yüzden bilmiyordun .Ben mi niye Üzgünüm öyle mi? Her ne olduysa benim yüzümden oldu.B-ben onu alıştırmasaydım bunların hiç biri olmazdı. Hepsi benim suçum.
Diyip ağlamaya başladım.
Eliyle kafamı alıp omzuna koydu.Jn- Şşşt bir daha böyle şeyler dediğini duyarsam çok kötü olur tamam mı?
Kendini suçlama sakın .dediAma beni daha çok ağlamamı sağladı. Şu anda beni düşünen tek kişi o , yanımda olduğu için mutluydum ama mutlu olamıyorum o yüzden daha çok Ağlıyorum. Biri bana bakıyormuş gibi hissettiğim için yine etrafa göz gezdirdim.Bana bakan bir çift kahve rengi gözleri buldu gözlerim.
Öbür bölümü flash back yapmayı düşünüyorum. Görüşmek üzere. ♥♡♥♡♥ ♥♡♥♡♥
*458 kelime*