83

101 9 8
                                    

Weetjes over Hemrelien Jeanine Wemel-Griffel

Weetje 1 :Personage Hermelien is gebaseerd op niemand minder dan J.K. Rowling zelf! Ze heeft Hermelien haar eigen lievelingsdier als patronus gegeven (De otter)

Weetje 2: En Hermelien had een overbeet moeten hebben
Maar Emma Watson kon helaas bijna niet meer praten door haar overbeetgebitje.

Weetje 3: Emma Watson is geboren in Frankrijk ,daarom gaat ze in hun 3e/4e jaar op vakantie naar Frankrijk! Dus die enthousiast me over Frankrijk is waar.

Weetje 4:Emma Watson had nog nooit in een film gespeeld of auditie gedaan voordat ze de rol van Hermelien in de Harry Potter-films kreeg. Schrijfster J.K. Rowling wilde Emma al nadat ze haar eerste screentest had gezien.

Weetje 5:Tijdens de eerste jaren op de Harry Potter-set was Emma hopeloos verliefd op tegenspeler Tom Felton (Draco Malfidus). Vele die-hard Harry Potter-fans hopen dan ook dat de twee ooit een koppel worden en noemen ze zelfs liefkozend Dramione.😶

Weetje 6:Dat dat ooit nog gaat gebeuren is echter niet waarschijnlijk. Tom is al jaren gelukkig met Jade Olivia. ( sorry alle Dramoine fans🙅)

Weetje 7:
Hermelien / Hermione was het eerste karakter dat schrijfster J.K. Rowling bedacht na het personage Harry Potter.

Weetje 8: Emma's favoriete rekwisiet van de Harry Potter set is de Tijdverdrijver!

Weetje 9: Hermione (Engels voor Hermelien) is een personage uit de Griekse mythologie.

Volgende hoofdstuk Ron Virus Wemel

Harry Potter Stuff Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu