141

64 2 0
                                    

James Sirius Potter loopt zenuwachtig naar een meisje toe. Hij ging haar vragen voor het kerstgala. Hij haalt nog even een hand door zijn haar en glimlacht. Hij had haar uitgenodigt om bij hem thuis te komen en ze staat nu voor zijn deur. "Hoi James." Zegt Roselynn. "Uhhhhhhhhhhhhhh.." Hij kon zichzelf weel voor zijn hoofd slaan. "James laat je vriendinnetje niet wachten!!" hij zag haar blozen. "Uhmm kom binnen." Albus zijn broer zit op de bank. Hij is 1 jaar jonger en is al door 2 meisjes afgewezen voor het gala. Ook zijn moeder zit op de bank ze gooit popcorn stukjes in zijn vaders mond. "Ah! Jij bent vast Roselynn? James heeft zoveel verteldt over je ahh inderdaad je hebt mooie ogen. Oeh! Ik heb op een mugglesite gezien dat je op dit soort momenten baby foto's moet laten zien!" Zijn moeder rent weg opzoek naar de doos met foto's. Jales wordt rood. "Wil je wat drinken?" mompelt hij. Albus ligt lachend op de bank. "Ja graag." Glimlacht Roselynn lief. Als James terug komt heeft hij de moed en loopt naar het meisje toe met de drankjes is zijn hand. "Hey Roselynn ik wil je iets vragen. Wil je met mij naar het kerstgala." Ze kijkt hem geschrokken aan.  "Sorry James ik ga al met iemand." "Oh oke." "Het spijt me erg heel erg." Ze wilt weg lopen. "wie?" Vraagt James. "Uhmm je broertje." Ze wordt rood en rent weg. James laat zich op de bank vallen zijn vader komt naast hem zitten. "De geschiedenis herhaalt zich.."


Harry Potter Stuff Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu