Zelf houd ik niet echt van Draco maar voor alle fans een hoofdstukje over Draakje
Weetje 1: Draco is bang voor het donker en onweer.
Weetje 2: Zijn arrogantie heeft hij van zijn moeder niet zijn vader.
Weetje 3: Draco haat koffie
Weetje 4: Draco wou eigenlijk altijd al Nymphadora en Andromeda ontmoeten.
Weetje 5: Draco heeft nooit leren zwemmen ondat zijn vader dat niet nodig vondt voor "een Malfoy"
Weetje 5:Draco's favoriete kleur is eigenlijk rood...😱😱
Weetje 6: Vroeger had Draco een bril, maar Lucius vroeg Sneep om een oogversterkend drankje.
Weetje 7: Draco had vroeger een zusje maar Lucius onterfde haar en vergetelde Draco (wat niet was gelukt Draco herrinert zich haar nog)
Weetje 8: Draco is later een dokter geworden.
Weetje 9: Zijn patronus is een draak ( ja geen wonder DRAAKo)
Weetje 10: Draco's favoriete eten is tomaten soep.
Weetje 11: Draco haat geel. Tijdens de sorteer ceremonie was hij bang dat hij in Hufflepuff kwam dus bijna altijd alles geel was...
Weetje 12: Het enige "muggle-voorwerp" dat Draco handig vond is een telefooncel.
Weetje 13:(waarom is er over Draco meer te vinden dan andere😂) Niemand, zelf Narcissa, heeft Draco ooit zien huilen.
Weetje 14:(stukje over zijn geboorte:)
Weetje 15:Draco heeft zijn plaats als Seeker in het team niet gekocht maar gewonnen.
Ik kan zo nog door gaan maar ja dat gaan we wel heeeel ver. Volgend hoofdstuk niet ovee 1 iemand in het persoonlijk maar gewoon zoals aan het begin.
JE LEEST
Harry Potter Stuff
Random~~~~elke dag wel 1 of meer weetjes erop weet je een leuke stuur hem in!~~~~~