188

37 2 1
                                    

Verhaal :

Het is George zijn verjaardag, zijn familie,oude vrienden en nieuwe vrienden zijn er. Na de taart komen de cadeaus en George zijn zoon Fred van 9 komt ook met een klein pakketje aan. "Lieve papa ik heb nog niet heel veel geld maar ik heb hier lang voor gespaard dus hoop dat je het leuk vindt." Glimlacht het jongetje. George opent het pakketje. "Een spiegel?" Zegt hij als hij het goude spiegeltje met mooie figuurtjes ziet. "Je moet erin kijken." Zegt Fred met grote ogen. "Het werkt echt!" George kijkt maar ziet alleen zichzelf. "Lieverd ik denk dat je de verkeerde heb gekocht." Zegt Angelique lief tegen haar zoon. "Nee! De verkoper zei dat dit een stuk was uit de spiegel van neregeb!" Dat liet George zijn hart breken want 1 seconde later zag hij zichzelf 2 keer in de spiegel. "Papa wat zie je!" Zegt het jongetje als hij zijn vader met grote ogen ziet kijken. Zijn vader slikt. "Ik houd zoveel van mezelf ik zie mezelf 2 keer." Grapt hij. "Fred ga jij met James naar buiten?" "Hoezo opa?" "Ik heb een windje gelaten." Fred grijnst en rent gauw naar buiten. Ginny komt naast George staan en slaat triest een arm om hem heen. Want alleen echte familie weet wat hij in die spiegel zag...

..😓😓 ik ben weer teruggg

Harry Potter Stuff Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu