Een klein verhaal
Lilly staat zenuwachtig in de kamer. "Je ziet er prachtig uit Lils geen zorgen." "Dankje Marleen." Marlene glimlacht lief. Ook Alice komt aan gehuppelt. "Oke ik ga je nu Evans noemen want over 2 minuten ben je een Potter." Lilly grijnst. "Nou Lubbermans ik ben onzettend zenuwachtig." "Lilly niet doen! Dat is slecht voor de-" "SHH!!" Onderbreekt Lilly Alice. "Wacht... weet James het nog niet?!" Langzaam knikt Lilly. Marlene trekt aan Lilly's haren. "Idioot! Vanavond vertel je het hem of ik ga het zeggen tijdens mijn speech." "Wacht speech?" Vraagt Lilly bang. Marlene knikt. "Duh hier heb ik 9 maanden op gewacht." Lilly schud haar hoofd. "Nou Evans het gaat beginnen." Zenuwachtig loopt Lilly door de deur. Ze loopt over het gangpad met haar vader die haar een kus geeft. "Je bent prachtig Lils." Lilly glimlacht. "Eigenlijk wil ik je niet weggeven maar wat moet dat moet." Ze lopen samen richting James die een brok in zijn keel heeft. "Je bent zo mooi Lilly-flower." Lilly glimlacht. "Jij ook meneer Potter." Hij knipoogt. En Sirius begint met spreken. "Nou aangezien ik niet officieel ben begin ik maar met dit: James Charles Potter, je hebt de meest mooie vrouw in de wereld. Ik weet nog toen we haar ontmoette ze je in het gezicht sloeg door dat je haar babe noemde. Dan was trouwens een geweldig moment. Je wou je wang niet meer wassen omdat ze je had aangeraakt. Maar je gaf niet op. Elke week op een andere manier vroeg je haar mee uit. Elke week zei ze nee. Tot die ene dag. Ik weet nog dat je weer verdrietig wegliep en ik je tegen je hoofd sloeg en zei: Ze heeft ja gezegd idioot. Ik weet nog dat jij begon te flapperen met je handen en rondjes rende. k weet nog dat Lilly die dag de eerste glimlach ooit naar je liet zien. Nu zijn jullie hier om elkaar heel veel dingen te beloven, wat mij by the way niks boeit. Wat me wel boeit is dit. James Charles Potter neem jij Lilly Evans tot echtgenoot en beloof je bij haar te blijven zelfs als de dood jullie scheid?" James knikte gelijk op die vraag." IK zou niks liever willen." "En jij Lilly Evans beloof jij van mijn Jamesie te houden zelfs als de dood jullie scheid." Lilly knikt. "Kus die meid dan." Roept Peter. En James laat het zich geen twee keer zeggen en kust Lilly. Die dag dacht iedereen dat alles goed zou komen. Niet wetend wat er te wachten staat.
Hoi dit is een klein verhaal ik hoop dat jullie hem leuk vonden!
JE LEEST
Harry Potter Stuff
Sonstiges~~~~elke dag wel 1 of meer weetjes erop weet je een leuke stuur hem in!~~~~~