Oke omdat jullie zo lief zijn een mega hoofdstukiieeee laten we beginnen met deel 1.
Plaatjes😏
Verhaaltje!
"Teddy!" "Ja oma ik kom al!" Vandaag ga ik naar Hogwarts en ik ben zenuwachtig wat nou als ik in Slytherin kom?! "Teddy lieverd je weet dat ik ook in Slytherin zat?" "Ja maar u bent anders!" "Kom op anders mis je je trein!"
Oke ik kan dit.. ik ga gewoon in de eerste beste coupé zitten. Ik loop de eerste beste coupé in en zie een prachtig meisje zitten. "Hoi ik ben Dominique Weasley." "Teddy, Teddy Lupin." "Ik heb wel een over je gehoord. Ook over je ouders, het spijt me van hen." "Het maakt niet uit. Ik ben er trots op. Ze hebben miljoenen levens gered en hielden veel van mij." Ze knikt blij. "Ik hoop dat ik in Ravenclaw kom, maar ik ben een Weasley dus ja.." "Dat zegt niks! Het maakt trouwens noet uit de sorteerhoed ziet jou en niet je bloedlijn." "En jij?" "Hufflepuff!" Zeg ik vastberaden. "Ik ga me omkleden. Het was een eer om je te ontmoeten." Knipoogt ze. En ze loopt weg. Ooit... ooit zal ik met haar trouwen..
Weetje
Wisten jullie dat:Drakenbloed is een effectief schoonmaakmiddel voor je oven?Extra:
Harry Potter humor van een bezem op het dak gooien
Harry Potter humor: Eerst even de snaai pakken voordat Malfidus hem pakt en daarna Malfidus bezem op het dak gooien.
Hermelien Griffel humor: Kijken hoe ik het beste een bezem op het dak kan gooien.
Ron Wemel Humor: Bezem met kastanjebruine trui op het dak gooien.
Marcel Lubbermans humor: Als hij een bezem op het dak gooit vergeten los te laten en zelf ook op het dak belanden.
Daan tomas humor: Een beschilderde bezem op het dak gooien.
Leo Jordaan humor: 'En weer een bezem op het dak!' Go Griffoendor!
Mr Duffeling humor: Harry’s bezem woedend op het dak gooien en daarna Harry opsluiten in de bezemkast.Mvr. Duffeling humor: Zichzelf op het dak laten belanden in plaats van de bezem zodat ze beter kan kijken wat de buren doen.
Dirk Duffeling humor: Angstig een bezem op het dak gooien en wegwaggelen voordat hij een varkensstaart krijgt.
Fred en George Wemel humor: Een betoverde bezem op het dak gooien zodat het dak ontploft.
Ginny Wemel humor: Bezem met dagboek op het dak gooien.
Arthur Wemel humor: Een dreuzelbezem op het dak gooien.
Molly Wemel humor: Jullie gaan direct die bezem van het dak af gooien.
Olivier plank humor: Harry zorg dat je wint van Malfidus. Gooi als het moet zijn bezem op het dak.
Zwamdrifthumor: Als jupiter een andere positie inneemt moet je de 365 bezem op het dak gooien.
Anderling humor: Een slang in een bezem veranderen en op het dak gooien.
Sneep humor: Als iemand een bezem op het dak gooit Griffoendor 50 punten aftrek geven en Harry straf geven.
Banning humor: Op een ladder gaan staan om een bezem door middel van een bezwering op het dak te gooien.
Madame Hooch humor: Op het dak vliegles geven.
Perkamentus humor: Voldemort + bezem op het dak gooien.
Voldemort humor: Een bezem op die is behekst met Ava Kedavra vloek op het dak gooien en hopendat Harry Potter daar staat.
Lupos humor: Vlak voor vollemaan alle bezems op het dak gooien zodat hij ze als weerwolf niet kan beschadigen.
Draco humor: Bezem met Harry en modderbloedjes op het dak gooien.
Dobby Humor: Moet Dobby misschien nog een bezem op het dak gooien voor Harry Potter meneer?
Vilder humor: He verdorie. Nou moet ik al die bezems weer van het dak af halen.
JE LEEST
Harry Potter Stuff
Random~~~~elke dag wel 1 of meer weetjes erop weet je een leuke stuur hem in!~~~~~