Merhaba arkadaşlar biliyoruz bölümler hep geç geliyor sizden çok özür diliyoruz😶😐Minik sıcak kalplerinize sığınıyoruz🌹💙
***
Gidip gelen, gelip giden, söküp diken, dikip söken,
Zamanın ellerinde hep sen...
CA'
***
"Karan? ""Hıh? "
Asel seslendiği kişinin insan olup olmadığını birkez daha kontrol edercesine Karan'ı süzdü.
"Yok bir şey! "
Ve olmadığına karar verip önüne bakmaya devam etti.
Evden ayrılalı birkaç dakika olmuştu. Karan şirket yerine Asel'i alıp o adamın ulaşamayacağı bir yere gitmeyi çok defa düşünse de bu deli düşüncesinden bir 'Neden? ' sorusuyla vazgeçmişti.
"Pişt? "
"Hıh? "
Kahkahalarla aynayı kontrol eden Karan bu oyundan zevk alıyordu.
"Pişt"
"Neeee!"
Ne yazık ki bunu engelleyemiyor, o salyalardan Asel'i uzak tutamıyordu.
"Bak sana ne diyeceğim. Bugün izinlisin, git dinlen. "
" 1-Patronum değilsin
2- Yaptığım tek şey o sandalyede oturup önüme gelen dosyaları imzalamak. "Karan bir kez daha aynayı kontrol edip yavaşladı. Arkadaki monotonlaşmış hayatın hızına alışmış araba sahibi bu yavaşlığa dayanamayıp önlerine geçti. Muhtemelen 35-37 yaşlarında bir iş adamıydı. Hani şu toplantıdan toplantıya koşan, asistanlarıyla konuşurken dakikada 200 kelime sarf eden adamlardan...
"Karan. İyi misin gerçekten? "
"Hııı."
Karan'ın aklı hâlâ Serkan ve söylediklerindeydi. Bunu Asel'e sormalıydı. Çünkü o asla yalan söylemezdi. Ona güveniyordu, değil mi artık? Düşüncelerine Asel'in titreyen telefonuyla ara verdi.
Asel gelen mesajla titreyen telofununa bakarken hafifçe gülümsedi.
Kısa bir sessizlik yaşandı. Bu arada Karan hızını biraz arttırmış, gözleri aynalarla Asel'in mesaj yazan parmakları arasında mekik dokumuştu. Birkaç kelimeden sonra telefonu bırakan Asel bu sefer istediği cevabı almaya niyetlenmişti."Sen ve kayak? Üstelik yeni projeye başlamışken? Bu hiç normal değil. "
"Kimdi o?
"Kim kim?"
"Mesaj yazan"
"Ya şey geçe-"
Asel bir an durdu. Neden açıklama yapıyordu ki?
"Sana ne? "
Karan biraz hızlanmıştı. Bunu fark eden Asel gerekli cevabı da almış oldu.
"Hıı, bas gaza bas. Öldür bizi"
"Ne romantik değil mi? Beraber ölürüz işte..."
"Iyhhh, allah göstermesin. Yavaşla biraz. "
Karan birazcık yavaşlayarak aynaları kontrol etmeye devam etti.
"Bu insani tavırların altında ne yatıyor bilmek istiyorum."
Asel cevap alamamıştı.
"Heyyyoo. Asel'den hödükler kralı Karan'a! Ordaysanız üç kere git başımdan Asel deyiniz. "
Asel'in bu hallerine kendi kendine gülerek önüne bakmaya devam etti. Ondan duymak istiyordu. Serkan'ın söylediği her şeyi Asel'den duymak istiyordu. Peki, ne için?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİMDEKİ YABANCI
RomancePeri masallarını aratmayacak kadar toz pembe hayatını bir ay içinde kaybedip kendini her türlü şanssızlığın ortasında bulan,annesini kaybettikten sonra babasının intiharı ardından hayatın pençelerinden sıyrılmaya çalışan saf, temiz ve bir o kadar d...